اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان:

مینی‌بوس بیشترین خودروهای فرسوده عمومی گیلان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان گفت: مینی‌بوس بیشترین خودروهای فرسوده بخش حمل و نقل عمومی گیلان است.

مینی‌بوس بیشترین خودروهای فرسوده عمومی گیلان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سبحان‌الله علیپور بعد از ظهر امروز در جلسه حمل و نقل و پایانه‌های گیلان با اشاره به نرخ پایین مینی‌بوس‌های فرسوده اظهار کرد: نرخ مینی‌بوس‌های جدید نسبت به بحث اقتصادی که رانندگان مینی‌بوس دارند، مقداری بالا است.

وی بیشترین خودروهای فرسوده در بخش حمل و نقل عمومی گیلان را مینی‌بوس عنوان کرد و افزود: رانندگان مینی‌بوس‌های فرسوده برای دریافت تسهیلات باید ضمانت‌نامه و سند ملکی کافی در اختیار بانک‌ها قرار دهند و در این زمینه با مشکلاتی مواجه هستند.

علیپور با بیان اینکه تلاش می‌شود مساعدت‌های لازم برای رانندگان خودروهای فرسوده صورت گیرد، تصریح کرد: اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان تلاش می‌کند افرادی که در بخش حمل و نقل عمومی استان فعالیت می‌کنند، بتوانند از تسهیلات مورد نیاز استفاده کنند و اگر نتوانستیم در مدت زمانی مشخص این امر را انجام دهیم به نظر می‌رسد باید راهکارهای دیگری اتخاذ شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان به متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی برای خرید خودروهای جدید از دیگر بخش‌ها اشاره کرد و گفت: تلاش می‌شود رانندگان زحمت‌کشی که اکنون فعال هستند، بتوانند از تسهیلات بانکی استفاده کنند.

وی استان گیلان را در مسیر ترانزیت دانست و خاطرنشان کرد: ترانزیت کالا از طریق بندر انزلی و آستارا انجام می‌شود.

علیپور بیشترین بخش ترانزیت گیلان را از مرز آستارا اعلام کرد و یادآور شد: با هماهنگی استانداری و مراجع ذی‌صلاح می‌توان آمار ترانزیت کالا در استان را افزایش داد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان با اشاره به نقش این سازمان در ترانزیت کالا، ابراز کرد: ترانزیت کالا در اشتغال‌زایی تاثیرگذار است و با توجه به شغل‌هایی که در بخش ترانزیت وجود دارد، می‌توان در استان ایجاد اشتغال کرد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول