اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بازاریابی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال و بختیاری رتبه نخست تولید بادام کشور را دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازاریابی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمحال و بختیاری رتبه نخست تولید بادام مامایی کشور را به خود اختصاص داده است.

چهارمحال و بختیاری رتبه نخست تولید بادام کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سیاوش نظری ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی این سازمان اظهار داشت: 12 شهریور ماه سال جاری همایش ملی بادام در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در کانون ملی هماهنگی دانش و صنعت بادام که دبیرخانه دایمی آن در مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی این استان مستقر است، برگزار می‌شود.

نظری بیان داشت: محققان، صنعتگران، تولیدکنندگان، تجار و تمامی علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا اول شهریور ماه جاری فرصت دارند با مراجعه به دبیرخانه جشنواره واقع در کانون هماهنگی دانش و صنعت بادام چهارمحال و بختیاری نام‌نویسی کنند.

رئیس اداره بازاریابی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهداف برگزاری همایش ملی بادام در این استان گفت: معرفی توانمندی‌های استان چهارمحال و بختیاری در زمینه تولید بادام و تعامل کشاورزان و محققان فعال در زمینه تولید محصول بادام سراسرکشور از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: به منظور اجرای صحیح این جشنواره 400 میلیون ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

نظری با بیان اینکه سالانه 18 هزار تن بادام در استان چهارمحال و بختیاری تولید می‌شود، تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری با زیر کشت بردن 15 هزار هکتار باغ بادام رتبه نخست تولید بادام رقم مامایی کشور را از آن خود کرده است.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول