اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بادامچیان در چهارمین همایش روسای امر به معروف و نهی از منکرـ2:

بادامچیان: د‌شمنان در انتخابات آتی به دنبال روی کار آوردن عناصر وابسته به قدرت هستند

خبرگزاری فارس: قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اهداف دشمنان در انتخابات مجلس گفت: ‌دشمنان در انتخابات مجلس آینده به دنبال این هستند که عناصر وابسته به قدرت و ثروت سر کار بیایند.

بادامچیان: د‌شمنان در انتخابات آتی به دنبال روی کار آوردن عناصر وابسته به قدرت هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اسدالله بادامچیان پیش از ظهر امروز در چهارمین همایش روسای امر به معروف و نهی از منکر حزب موتلفه اسلامی استان‌های کشور که در سالن کوثر سازمان تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، با اشاره به تهدیدات در دوران کنونی علیه نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: با توجه به اوضاع جهانی برای ما فرصت و تهدیدی به وجود آمده است.
وی خاطرنشان کرد: باید از این فرصت استفاده کرده و مسائل فردی را کنار بگذاریم و دیگر مسائل را در اصل قرار دهیم و به سوی وحدت جهان اسلام حرکت کنیم.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: باید از اموری که دشمنان به سوءاستفاده می‌پردازند جلوگیری کنیم و باید در درون خود مراقب باشیم و از فرهنگ اصیل اسلامی محافظت کنیم.
وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی، غرب انتظار داشت در ظرف مدت کوتاهی از هم فرو بریزیم و پس از سقوط دولت بازرگان به استراتژی براندازی نظام جمهوری اسلامی روی آوردند و پس از مدت‌ها به این نتیجه رسیدند که فروپاشی نظام امکان‌پذیر نیست.
بادامچیان خاطرنشان کرد: غرب در استراتژی جدید خود دو محور اولویت با تغییر نظام در ایران و تغییر رفتار نظام حکومتی ایران را در نظر داشت.
وی با اشاره به اقدامات نیروهای بیگانه گفت: اینها تلاش کردند خاتمی سر کار بیاید و با روی کار آمدن وی کف می‌‌زدند گورباچف آمده و آقا در فرمایشی فرمودند که این آقا رئیس جمهور من است و اگر خیال می‌کنند یلت سین را می‌توانند به ایران بیاورند من گوشش را می‌گیرم و بیرونش می‌کنم.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: مشاهده کردند که این نقشه آنها به ثمر نرسید چرا آنها از اصلاحات و اصلاح‌طلبان اینطور حمایت کردند و هیلاری کلینتون، کلینتون، بوش و دیگران ابراز داشتند که ما از اصلاح‌طلبان حمایت می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در این اواخر هیلاری کلینتون مطرح کرد در ایران گروهی پیدا شود تا از آنها حمایت کنیم و این امر نهایت عجز آنها را می‌رساند.
بادامچیان عنوان کرد: مسئله اصلاحات و اصلاح‌طلبان مسئله روی آوردن یک یا چند نفر نبود بلکه مسئله این بود که گروهی سر کار بیایند که مسئله فرهنگ را به هم بریزد.
وی ادامه داد: این استراتژی هم به بن بست خورد و مشخص شد با وجود اصل ولایت فقیه، مسئولان دلسوز و ملت بیدار حتی اگر گروه اصلاح‌طلبان و خاتمی سر کار بیایند ارزش‌ها سر جای خود باقی می‌مانند.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: مردم در دوره احمدی‌نژاد برای این به وی رای دادند که بر‌اساس فرمایش مقام معظم رهبری وی شعارهای ارزشی را داد.
وی با اشاره به استراتژی سوم ‌علیه نظام جمهوری اسلامی گفت: تغییر فرهنگ از بدنه جامعه استراتژی سوم غرب است و با تغییر فرهنگ از بدنه نفس مسئولان به بدنه سرد و یخ نمی‌رسد.
بادامچیان به اقدامات صورت گرفته در استراتژی سوم غرب اشاره کرد و افزود: اکنون مجله چاپ می‌کنند و مباحث علوم اسلامی را به طور دقیق و اساسی می‌زنند و در سایت‌های خود به تخریب مراجع می‌پردازند.
وی خاطرنشان کرد: زمانیکه یک مرجع تقلید نسبت به یک مسئله اظهار نظر می‌کند به جای اظهار ادب، نامه‌نگاری و عذرخواهی، علیه وی موضع گیری می‌کنند.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با اشاره به چاپ نشریه خاتون عنوان کرد: چادر مشکی در دنیا به عنوان پرچم استقلال زنان بوده و در کشورهای دیگر به چادر مشکی زنان ما افتخار می‌کنند و زنان ما به چادر مشکیشان که شاه را شکاند افتخار می‌کنند.
وی بیان کرد: در ادامه می‌گوید که خاتون دو و سه داریم و با محکوم کردن وی به بحث می‌پردازد و این بحث برای حرمت‌شکنی و تخریب و جرات دادن به کسانی است که اهل خلاف هستند.
بادامچیان اظهار کرد: رفتن خانم‌ها به ورزشگاه به صورت مختلط و فرهنگ تجملی برای ازدواج فرهنگ‌شکنی است آنها می‌خواهند بدنه فرهنگی را تخریب کنند.
وی خاطرنشان کرد: شبکه‌های فراوانی بر ضد ما به فعالیت می‌پردازند و جریان انحرافی جدی وجود دارد و از این استراتژی اینطور استخراج می‌شود که آنها به اقتدار و ثبات نظام ما به طور دقیق رسیدند و بنابراین در این مراحل بر ضد ما فعالیت می‌کنند تا فرهنگ را از بدنه جدا کند.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با اشاره به فعالیت‌های صدا و سیما گفت: حتی در صدا و سیما برخی برنامه‌ها در راستای جدایی فرهنگ از بدنه بوده و دارای مسائل تجملی و غربی است.
وی با اشاره به اهداف دشمنان در انتخابات مجلس گفت: بنابراین در انتخابات مجلس آینده همچنین این امر را پیگیری می‌کنند که عناصر وابسته به قدرت و ثروت سر کار بیایند.
بادامچیان با اشاره به بداخلاقی‌ها در کشور گفت: مقام معظم رهبری بارها گفتند تندروی نکنید و یک مشت آدم تند رو پیدا شده‌اند که در آنها نفوذی است و می‌خواهند به همه اهانت کنند.
وی خاطرنشان کرد: یک حرکت عظیم استکباری از رسانه‌های بیداری و نشریات اصلاح‌طلب و غیراصلاح‌طلب پیدا شده و استراتژی غرب است که به تغییر فرهنگ عمومی در بدنه جامعه ایران بپردازد.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: از درون زندان به همه مقدسات ما توهین می‌کند و سایت‌ها نامه وی را پخش می‌کنند و می‌گوید آزادی در مملکت نیست و باید به این نکته توجه داشت که تخلف بانکی که در جامعه انجام می‌شود تنها تخلف و سو استفاده نیست.
وی تصریح کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر را داریم باید توجه داشته باشیم امر به معروف و نهی از منکر در سطح جهانی، جامعه‌ای، منطقه و فردی است و باید مراقب باشیم تهاجم استکباری در مسئله استراتژی جدایی فرهنگ از بدنه است.
بادامچیان یادآور شد: علما و حوزه باید کمک کنند و برای انتخابات آینده مراقب باشیم تا خط و افراد غیر ارزشی راه پیدا نکند و ملت را بیدار کنیم.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول