اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از گذشت بیش از 2 ماه کش و قوس

شورای اسلامی شهر بناب هیئت رئیسه خود را انتخاب کرد

خبرگزاری فارس: بعد از گذشت بیش از دو ماه از کش و قوس و تشکیل جلسات بدون نتیجه اعضای شورای اسلامی شهر بناب، در نهایت این شورا هیئت رئیسه خود را شناخت.

شورای اسلامی شهر بناب هیئت رئیسه خود را انتخاب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، بعدازظهر امروز اعضای شورای اسلامی شهر بناب در چهارصد و یکمین جلسه رسمی خود که با حضور اعضای شورا تشکیل شد، قلی آقازاده را مجدداً به عنوان رئیس شورا، عبدالعلی اشرفی به عنوان نایب رئیس، مصطفی برزگران به عنوان منشی اول، محمد غلامحسین فام را به عنوان منشی دوم، فریبا جدیدی را به عنوان خزانه‌دار و محمدعلی حیدریان را به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر بناب برای مدت باقیمانده شورا انتخاب کردند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی اخیراً با انتقاد از عملکرد شورای اسلامی شهر بناب، آنان را مکلف کرده بود تا با تشکیل جلسات ارتباط مستقیم با مردم پاسخگوی مطالبات و خواسته‌های مردم باشند.

براساس این گزارش، در پنج سال اخیر در دوره سوم شورا هیچ‌گاه این اتفاق را شاهد نبودیم و بیشترین وقت این شورا به جای رسیدگی به مشکلات مردم و اجرای طرح‌های عمرانی شهر به درگیری و پرداختن به مسائل داخلی شورا و شهرداری صرف شد.

شهرستان بناب با 130 هزار نفر جمعیت در جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان‌شرقی واقع شده است.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول