اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس لرزه‌های استعفای شهردار سرعین

درخواست انحلال شورای شهر سرعین از سوی مردم

خبرگزاری فارس: بعد از گذشت چند روز از استعفای غیرمترقبه شهردار سرعین در کمتر از یک ماه عهده‌داری مسئولیت اهالی سرعین از استاندار خواستند تا شورای شهر سرعین را منحل کند.

درخواست انحلال شورای شهر سرعین از سوی مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نامه که یک نسخه آن در اختیار خبرگزاری فارس در اردبیل گذاشته شده است در بیش از 10 صفحه نامه‌ای که به امضا اهالی این شهر رسیده است نسبت به عملکرد شورای شهر سوم و استعفای نابهنگام دنیایی شهردار سابق سرعین اعتراض شده و در این زمینه از استاندار اردبیل خواسته شده است نسبت به انحلال شورای شهر سرعین اقدام عاجل کند.

در بخشی از این نامه آمده است: امضا‌کنندگان این نامه از اقشار مختلف شهرستان سرعین ضمن اعلام به اعتراض و نارضایتی شدید از برخی عملکرد شورای سوم شهر سرعین که در این چند سال گذشته به دلیل عدم لیاقت و دلسوزی زمینه‌ساز بروز مشکلات عدیده‌ای در شهر شده و همچنین اسباب رنجش خاطر مردم را فراهم کرده است از استاندار اردبیل که قطعاً واقف به موضوع هستند انتظار داریم به درخواست اهالی جوابی مثبت و منطقی دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار سرعین چند روز پیش به دلیل برخی فشارها از سوی تعدادی از اعضای شورای شهر سرعین استعفا داده و استعفای او نیز در جلسه شورای شهر سرعین مورد قبول و پذیرش واقع شده است که به نظر می‌رسد در روزهای آینده خبرهای داغی از این استعفا و حاشیه‌های آن خواهیم شنید.

استاندار اردبیل نیز در نشست مطبوعاتی خود با خبرنگاران به صورت علنی به فشارها و تهدیدها علیه شهرداری سرعین اشاره کرده بود که تعدادی از اعضای شورای شهر سرعین با درخواست‌های نابجای خود مانع فعالیت شهردار شده و در کمتر از یک ماه زمینه‌ساز استعفای شهردار سرعین شدند.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول