اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تعامل یک طرفه پذیرفتنی نیست

مخالفت شورای شهر اردبیل با آسفالت محوطه مدارس

خبرگزاری فارس: اعضای شورای شهر اردبیل با آسفالت محوطه 22 مدرسه شهر اردبیل با تخفیف 50 درصد از سوی شهرداری اردبیل مخالفت کردند.

مخالفت شورای شهر اردبیل با آسفالت محوطه مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل ظهر امروز در نشست اعضای شورای شهر اردبیل اظهار داشت: ما همچون سال‌های گذشته در بحث آسفالت محوطه مدارس مساعدت لازم را انجام می‌دهیم و یکسری مدارس شهر را با متراژ معین و تقبل بخشی از هزینه‌ها از سوی آموزش و پرورش آسفالت‌ریزی می‌کنیم.

صدیف بدری خاطرنشان کرد: درخواست اخیر آموزش و پرورش استان مبنی بر آسفالت محوطه مدارس با 50 درصد تخفیف به شهرداری و شورای شهر ارائه شده که ما آمادگی داریم مدارس یاد شده را با تعهد و شرایط پیش‌بینی شده آسفالت‌ریزی کنیم.

وی آسفالت محوطه مدارس را در حقیقت ارائه خدمت به فرزندان آینده و دانش‌آموزان شهروندان اردبیلی توصیف کرد و گفت:‌ ما معتقدیم در این کار عام‌المنفعه که عایداتی را نیز برای شهروندان و خانواده‌ها دارد باید اقدام کنیم چرا که یقین داریم این کار به نفع شهروندان خواهد بود.

یکی از اعضای شورای شهر اردبیل نیز در این زمینه یادآور شد:‌ وظیفه ما آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها در اولویت اول است و تعهدی در قبال آسفالت محوطه مدارس نداریم.

لیلا تقوی بیان داشت: آموزش و پرورش تاکنون همکاری خوبی با شورای شهر و شهرداری نداشته به طوری که در عقب‌نشینی بخشی از محوطه مدرسه معلم اردبیل در ایستگاه سرعین برای آزاد‌سازی این محدوده با سختگیری آموزش و پرورش روبرو بودیم که به نظر می‌رسد نبود این تعامل می‌تواند ما را قانع به اجرا نکردن آسفالت محوطه مدارس کند.

رئیس شورای شهر اردبیل نیز در این زمینه اظهار داشت: ‌با توجه به اینکه فرزندان ما در مدارس مشغول تحصیل هستند و وظیفه ذاتی آموزش و پرورش ایجاد فضای آموزشی مناسب است در این زمینه با توجه به کمبود اعتبارات و منابع مالی آموزش و پرورش بهتر است این آسفالت‌ریزی و کار اجرایی انجام شود.

حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری تصریح کرد: این آسفالت‌ریزی در حقیقت خدمت به فرزندان این مرز و بوم است تا خانواده‌ها با دغدغه کمتر و در محیطی مناسب به آینده تحصیلی فرزندانشان امیدوار باشند که همت شهرداری در ارائه تخفیف 50 درصد برای آسفالت محوطه مدارس با رقم 733 میلیون تومان یک کار ماندگار و شایسته خواهد بود.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه انجام این خدمت ماندگار را جزو کارنامه‌های موفق شورای شهر اعلام کرد و گفت:‌ ما در گذشته نیز با تخفیف 10 تا 70 درصد آسفالت محوطه مدارس را شاهد بودیم و شایسته نیست با گذاشتن شرط به این کار خداپسندانه اقدام کنیم و یا حالت حمایتی را تحت الشعاع برخی از مسائل ببریم.

بعد از بحث و بررسی‌های مختلف این طرح رای نیاورد و آسفالت محوطه 22 مدرسه با تخفیف 50 درصد بر عهده خود آموزش و پرورش گذاشته شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه اعضای شورای شهر اردبیل با تامین اعتباری برای حصار‌کشی منازل و اماکن بلاتکلیف به نفع شهرداری موافقت کردند و دستورالعمل تبلیغات محیطی کالا و خدمات مصوبه شورای فرهنگ عمومی نیز برای اجرا به شهرداری ابلاغ شد.

در پایان این جلسه حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری رئیس شورای شهر اردبیل به وضعیت نامناسب تابلوهای تبلیغاتی به ویژه تابلوی تبلیغاتی نامتجانس برخی از پزشکان اشاره کرد و اظهار داشت: ‌قرار بود بر اساس مصوبه شورای شهر تمام پزشکان از یک تیپ مشخص تابلو استفاده کنند تا چهره شهر زشت نشود که امیدواریم از این بی‌نظمی‌ها نیز با نظارت بیشتر شهرداری جلوگیری شود.

انتهای پیام/خ‌10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول