اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود گذشت بیش از 2 ماه

انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بناب همچنان در هاله‌ای از ابهام

خبرگزاری فارس: انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر بناب با وجود گذشت بیش از دو ماه همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بناب همچنان در هاله‌ای از ابهام

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، ظاهراً مشکلات شورای اسلامی شهر بناب به این زودی‌ها قابل حل نیست و با وجود گذر شورای دور سوم شورای اسلامی شهر بناب از چند موضوع سرنوشت‌ساز در طی چهار سال اخیر، این بار نیز موضوع جدیدی گریبانگیر این شورا شده است!

با وجود گذشت بیش از دو ماه از زمان اتمام مهلت قانونی مسئولیت هیئت رئیسه قبلی، هنوز هیئت رئیسه جدید انتخاب نشده و همچنان شوراهای اسلامی شهر بناب برای انتخاب رئیس و هیئت رئیسه جدید در چالش هستند و اعضا همچنان در انتخاب ریاست و هیئت رئیسه جدید به توافق نهایی نرسیده‌اند.

از آنجایی که تا زمان انتخاب رئیس و هیئت رئیسه جدید هیچ‌یک از جلسات تشکیل یافته شورای اسلامی شهر بناب وجاهت قانونی نخواهد داشت،‌ همچنین تعلق حق جلسه نیز به اعضا غیرقانونی است.

شنیده‌ها حاکی است که فرمانداری نیز به برخی از مصوبات شورای اسلامی اعتراض کرده ولی به خاطر اصرار شورا مبنی بر اجرای آنها، فرمانداری مجبور شده موضوع را به هیئت حل اختلافات و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی استان آذربایجان‌شرقی منعکس کند.

به هر حال اینگونه حرکات از سوی اعضای محترم شورای اسلامی شهر برازنده مردم فهیم و تلاشگر بناب نیست و قطعاً مردم پاسخ اینگونه حرکات ناپسند و زشت شورا را در انتخابات آتی شورای اسلامی شهر خواهند داد و به قول شاعر "خوش بود گر محک تجربه آید به میان /  تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد" 

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول