اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فریمان تاکید کرد

آماده‌سازی فضای آرام اقتصادی برای مردم در ماه رمضان

خبرگزاری فارس: امام جمعه فریمان گفت: ماه رمضان ماه بندگی است، بنا بر این باید دغدغه‌ها را برای مردم کمتر کنیم تا بتوانند در آسایش بندگی کنند و فضای آرامی را در حیث اقتصادی برای مردم فراهم آوریم.

آماده‌سازی فضای آرام اقتصادی برای مردم در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از فریمان، حجت‌الاسلام سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری ظهر امروز در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: عبادت در ماه مبارک رمضان، یکی از راه‌های رسیدن به تعالی است.

امام جمعه فریمان افزود: ماه رمضان یکی از ماه‌های ارزشمند زمان در زندگی بشریت است و درهای رحمت گشوده و هم قدرت انسان را گشوده و شیطان در زنجیر است که اینگونه است این ماه را به عنوان ماه معرفت می‌دانیم.

وی در ادامه افزود: در شب قدر پروازی است به سوی معنویت این شب که بیش از 1000 ماه دارای ارزش است.

امام جمعه فریمان تاکید کرد: ما باید در این 19 شب به استقبال شب قدر برویم البته نه استقبال تشریفاتی بلکه معنوی با خودسازی، عبادت، تهذیب اخلاق و پاکیزگی با تمرین خود را در پیشگاه خداوند آماده کنیم.

طباطبایی تصریح کرد: ماه رمضان ماه بندگی است، بنا بر این ما باید دغدغه‌ها را برای مردم کمتر کنیم تا بتوانند در آسایش بندگی کنند.

وی در ادامه گفت: اگر در ماه رمضان گرانی‌ها بر مردم فشار آورد نمی‌توانند بهتر از فضیلت‌ها استفاده کنند جمهوری اسلامی باید تلاش کند یک فضای آرامی را در حیث اقتصادی برای مردم فراهم کنند.

امام جمعه فریمان در ارتباط با کمک به نیازمندان بیان کرد: اغنیاء به فکر نیازمندان باشند حتی با یک وعده غذا، یک خرما، افطاری کم هزینه و سبک پهن شود بهتر است تنها افطار خانوادگی نباشد اگر تعدادی از نیازمندان باشند از فضیلت بیشتری بهره‌مند می‌شوید.

طباطیایی در رابطه با تبلیغات در ماه رمضان گفت: این فرصت، فرصتی است مهم برای تبلیغات بیشتر این تبلیغ را از چند گونه می‌توان انجام داد البته در همه ماه‌ها می‌توان از تبلیغ استفاده کرد اما در ماه رمضان گرایش مردم بیشتر می‌شود و تبلیغ آسان‌تر و هچنین جرائم کمتری اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: یکی از این شیوه‌ها خطاب‌ها، سخنرانی در مساجد به‌ویژه با اتکا به قرآن و احادیث است نه تنها مبلغان بلکه خود انسان‌ها می‌توانند به نوعی مبلغ باشند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول