اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کازرون:

مردم تحت تأثیر جوسازی‌های دشمن قرار نگیرند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کازرون گفت: دشمن با جنگ روانی و مسائل اقتصادی تلاش در غیر عادی جلوه‌دادن وضعیت جامعه دارد که مردم باید مراقب این شایعات و جوسازی‌ها باشند.

مردم تحت تأثیر جوسازی‌های دشمن قرار نگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون ضمن برشمردن برکات و فواید روزه در ماه مبارک رمضان در سخنانی اظهار داشت: روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان یک عبادت همه جانبه است که با نخوردن و نیاشامیدن آغاز می‌شود و بدن انسان را از گناه و آثار آن پاک و روح را به رحمت خدا نزدیک‌تر می‌‌کند.

وی روزه گرفتن را از مصادیق عنایات الهی به انسان عنوان کرد و افزود: در این ماه وظیفه داریم به یاد گرسنه‌ها و تشنه‌های هم‌نوع خود باشیم و به همسایگان و کسانی که مشکلات مالی دارند توجه کنیم.

امام جمعه کازرون در ادامه از کسبه و بازاریان و به ویژه کسبه‌ای که مواد غذایی می‌فروشند خواست حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ و از روزه‌خواری دوری کنند.

خرسند گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی باید در این ماه با قاطعیت تمام با مظاهر روزه‌خواری و نیز کسبه‌ای که پخت و پز را در معرض عمومی قرار می‌دهند، برخورد جدی داشته باشند.

این مسئول از برگزاری مسابقات ورزشی به ویژه لیگ فوتبال در ماه مبارک رمضان انتقاد کرد و بیان داشت: مسؤلان ورزشی کشور چند سالی است با وجود تذکرات مراجع تقلید هم‌چنان به حرمت‌شکنی در ماه مبارک رمضان ادامه می‌دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با ابراز تأسف از نسل‌کشی اقلیت‌های مسلمان در کشور میامی توسط هندوهای افراطی گفت: کشورهای اسلامی در مقابل این جنایات به خواب رفته‌اند و مجامع بین‌المللی نیز سکوت اختیار کرده‌اند که امیدواریم جمهوری اسلامی ایران برای نجات مردم مظلوم این کشور تلاش جدی داشته باشد.

خرسند تصریح کرد: بدترین جنایات و ترور توسط کشورهای غربی و نیز عربی به ویژه عربستان و قطر در سوریه انجام می‌گیرد که در این راستا ملت سوریه باید هوشیار باشند تا دشمنان به اهداف نامشروع خود نرسند.

خطیب نماز جمعه کازرون گفت: امروزه دشمنان جنگ تمام عیاری را با جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده‌اند تا بتوانند با استفاده از فضای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور نظام جمهوری اسلامی ایران را به زانو در آورند که در این راستا دولت و مردم باید مراقب باشند.

وی در پایان از دولت خواست که مدیریت و پشتیبانی‌های لازم را در بحث توزیع و قیمت‌گذاری‌های اجناس داشته باشند تا عده‌ای سوءاستفاده نکنند و مردم را در تاثیر جوسازی و شایعات خود قرار ندهند.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول