اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کهنوج انتقاد کرد

رکود ستاد راهبردی جنوب کرمان در دولت دهم

خبرگزاری فارس: امام جمعه کهنوج گفت: ستاد راهبردی جنوب کرمان در دولت نهم فعالیت‌های بسیار خوبی داشت اما در دولت دهم با رکود مواجه شده است.

رکود ستاد راهبردی جنوب کرمان در دولت دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کهنوج ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: آغاز ماه رمضان درحقیقت عید بزرگی برای مسلمانان است و جا دارد که مومنین ورود این ماه را به یکدیگر تبریک گویند و همدیگر را به استفاده بیشتر از این ماه توصیه کنند.

وی با بیان فرصت‌های ماه مبارک رمضان افزود: تقویت اراده یکی از مهمترین فرصت‌های این ماه است.

افشارمنش با بیان اینکه فرصت آشتی با خدا و تقویت ایمان نیز جزو فرصت‌های فراوان این ماه مبارک است، تصریح کرد: انسان باید در این ماه نقاط قوت و ضعف خود را بشناسد و نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را جبران کند.

خطیب جمعه کهنوج با اشاره به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: اقتصاد مقاومتی برگ برنده ایران در برابر تهدیدها و تحریم‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: اعمال تحریم‌های یک‌ جانبه و غیرقانونی همواره یکی از ابزارهای غیرقانونی نظام سلطه برای وارد آوردن فشار به جمهوری اسلامی ایران بوده است.

افشارمنش عنوان کرد: ایران اسلامی در چنین شرایطی رو به اقتصاد مقاومتی آورده است و به فضل الهی جمهوری اسلامی از این تنگناها نیز با سربلندی عبور می‌کند.

وی افزود: ستاد راهبردی جنوب کرمان در دولت نهم فعالیت‌های بسیار خوبی داشت اما در دولت دهم با رکود مواجه شده است.

افشارمنش بیان داشت: اعتبار ستاد راهبردی جنوب کرمان را از سرجمع اعتبارات هفت شهرستان جنوبی کسر کردند، که از استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست پیگیری داریم.

امام جمعه کهنوج با بیان اینکه پنجم مرداد سالگرد سی‌امین سال اقامه نماز جمعه در کشور است، ابراز داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و با تدبیر حضرت امام خمینی(ره) نماز جمعه به یک سنت پایدار در کشور تبدیل شده است.

افشارمنش با بیان اینکه نمازجمعه یکی از برکات انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مردم با معنا و حقیقت نمازجمعه آشنا نبودند و این لطف خدا به ملت ما است.

 وی با بیان اینکه نمازجمعه یک نماز عبادی و سیاسی است، افزود: نماز جمعه موجب نلغزیدن، راه ‌کج‌نکردن و به زانو در نیامدن یک ملت است. 

افشارمنش با اشاره به وضعیت مردم مسلمان میانمار گفت: طی روزهای اخیر جنایات وحشتناکی در کشور میانمار رخ داد که موجب کشته و زخمی شدن تعداد کثیری از کودکان، زنان و مردان و همچنین تخریب مساجد و خانه‌ها و تعرض به نوامیس و آوارگی مردم مسلمان این کشور شده است.

امام جمعه کهنوج اظهار داشت: متأسفانه این اقدام با سکوت جوامع بین‌المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر مواجه شده و چهره مزدورانه آنان را بیش از پیش آشکار کرده است.

وی با بیان اینکه نخستین‌بار نیست که چنین حوادثی رخ می‌دهد و با بی‌اعتنایی و بلکه حمایت غیرمستقیم دولتمردان میانماری مواجه شده است، افزود: بنا به اظهارات رئیس جمهور این کشور مسلمانان میانمار جزو شهروندان این کشور محسوب نمی‌شوند.

خطیب جمعه کهنوج گفت: جا دارد مسئولان جمهوری اسلامی ایران و هم ملت‌های مسلمان از برادران و خواهران میانماری خود حمایت کنند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول