اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

تعطیلی 3 ساله ستاد راهبردی جنوب کرمان تأسف‌بار است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بسیار جای تأسف دارد که ستاد راهبردی جنوب کرمان طی 3 سال اخیر تعطیل شده است.

تعطیلی 3 ساله ستاد راهبردی جنوب کرمان تأسف‌بار است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی بعد از ظهر امروز در آیین بازدید از اداره‌ کل دامپزشکی جنوب کرمان اظهار داشت: در استان کرمان از لحاظ وسعت، اقلیم و تنوع فرهنگی میان شمال و جنوب آن تفاوت‌هایی وجود دارد.

وی افزود: قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تنها یک جاده مواصلاتی در جنوب استان وجود داشت اما اکنون شاهد تحولات و پیشرفت‌های زیادی در ابعاد مختلف در این منطقه هستیم.

عارفی تصریح کرد: در دولت نهم منطقه جنوب استان کرمان اقدامات بسیار خوبی انجام شد که شاهد آن در زمینه‌های مختلف هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در جنوب کرمان ظرفیت‌های زیادی وجود دارد اما فقر نیز بسیار است و این منطقه قربانی سوءتدبیر شده است.

عارفی با بیان اینکه ما قاعده اصولی را فراموش کردیم، اظهار داشت: در دولت نهم چند اداره‌ کل در جنوب استان کرمان تأسیس شد اما یک‌‌مرتبه درب تمام آنها بسته شد.

وی ابراز داشت: منطقه جنوب استان کرمان به مدت هشت ماه میزبان عشایر کوچ‌رو است اما امکانات ما در این زمینه به اندازه یک مدیریت است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مسئولان باید جایگاه مردم را حفظ کنند و به مشکلات مردم رسیدگی شود.

وی افزود: نگاه به جنوب کرمان کم‌رنگ شده است و باید به این منطقه با توجه به مشکلاتی که وجود دارد تزریق منابع بیشتری انجام شود.

عارفی تصریح کرد: بسیار جای تأسف دارد که ستاد راهبردی جنوب کرمان طی 3 سال اخیر تعطیل شده است.

وی با بیان اینکه 90 درصد مردم جنوب استان کرمان در انتخابات‌های مختلف مشارکت دارند، خاطرنشان کرد: این مردم از مسئولان نظام درخواست توجه بیشتر به محرومیت‌های این منطقه را دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد با تقدیر از تلاشگران عرصه روستاها به ویژه کارمندان اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: شاد کردن دل مردم نزد خداوند متعال پاداش بسیاری دارد.

وی افزود: خشکسالی‌های پی در پی بیشتر کشاورزی‌های مردم را نابود کرده است و در اکثر مناطق زندگی مردم به چند دام وابسته است که می‌طلبد با کمک مسئولان دامپزشکی سلامت آنها تضمین شود.

عارفی ابراز داشت: شخص بنده با تمام توان از از مجموعه دامپزشکی حمایت می‌کنم و باید با کمک یکدیگر کارهای بزرگی را در منطقه جنوب کرمان انجام دهیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول