اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

رشد جنوب کرمان نیازمند همت مراکز آموزش عالی است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: رشد و توسعه جنوب کرمان نیاز به همت مراکز آموزش عالی دارد.

رشد جنوب کرمان نیازمند همت مراکز آموزش عالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با رؤسای دانشگاه‌های این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه منطقه جیرفت به عنوان قطب کشاورزی در ایران و جزو چهار گلخانه طبیعی دنیا است منطقه‌ای با این ویژگی‌ها باید مورد توجه خاص مسئولان قرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه جیرفت از نگاه بسیاری از متفکران و اندیشمندان دنیا خواستگاه تمدن عالم است، افزود: جنوب کرمان جزو مناطقی است که بسیاری از نعمت‌های الهی را یک‌جا دارد و منطقه‌ای با این همه زمینه رشد نباید عقب‌مانده باشد.

عارفی با اشاره به اهمیت و جایگاه مراکز آموزش عالی تصریح کرد: فضای دانشگا‌ه‌ها باید به گونه‌ای باشد که همه در این محیط احساس خوبی داشته باشند و به نیروی انسانی اهمیت داده شود.

وی خاطرنشان کرد: رشد و توسعه جنوب کرمان نیاز به همت مراکز آموزش عالی دارد و این امر زمانی مؤثر است که نیروی انسانی خلاق و پرنشاط باشد تا در مواجه با مشکلات خطرپذیر نباشد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با توجه به درخواست هم‌اندیشی با اساتید دانشگاه گفت: استادان دانشگاه فرزندان ما را که مدیران آینده این جامعه هستند، پرورش می‌دهند، اگر به نظر آنها احترام بگذاریم محصول تولیدی آنها هم محترم است.

عارفی با بیان اینکه شخصیت مهم‌تر از مدرک است، ابراز داشت: اگر کسی علم نداشته باشد اما شخصیت داشته باشد می‌توان به او علم آموخت، اما خلاف این‌ را نمی‌توان عمل کرد.

وی اذعان داشت: ارزش نهادن برای اساتید موجب پرورش کسانی می‌شود که از غنا و فرهنگی برخوردار هستند که می‌توانند سطح یک را جامعه ارتقا دهند.

عارفی با درخواست ارائه راهکار از اساتید دانشگاه برای حل مشکلات منطقه اظهار داشت: رفع مشکلات منطقه نیازمند همکاری همه به‌ویژه صاحب‌نظران امر در آن زمینه است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول