اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سنندج:

جمهوری اسلامی امن‌ترین کشور منطقه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت سنندج از ایران اسلامی به عنوان امن‌ترین و منحصربه فردترین کشور منطقه یاد کرد که قوانین حکومتی آن مبتنی بر قرآن و آموزه‌های اسلامی است.

جمهوری اسلامی امن‌ترین کشور منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا امین راستی ظهر امروز درخطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سنندج، اظهار کرد: هم‌اکنون جمهوری اسلامی ایران به عنوان مترقی‌ترین کشور اسلامی در اجرای قوانین و آموزه‌های قرآنی مطرح بوده و به عنوان الگویی برای همه کشورهای اسلامی مطرح است.

وی افزود: ایران جزو منحصربه فردترین و مترقی‌ترین کشورهای دنیا به شمار می‌آید که همه قوانین آن مبتنی بر آموزه‌های دینی بوده و در سایه این آموزه‌های الهی به سوی عزت و تعالی روزافزون پیش می‌رود.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: دین اسلام جامع‌ترین دین الهی بوده و همه نیازهای مادی و معنوی و مسیر سعادت و پیشرفت انسان‌ها در این دین مترقی مدنظر قرار گرفته است.

ماموستا راستی با تأکید بر رعایت آداب و شرایط ماه مبارک رمضان توسط افراد جامعه، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان به عنوان والاترین ماه سال و فرصتی مناسب برای بخشش گناهان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و باید مسلمانان آداب و شرایط این ماه مبارک را همواره رعایت کنند.

وی افزود: تلاش در جهت نهادینه کردن آموزه‌های دینی در بین جوانان و نوجوانان و ترغیب و تشویق آنان برای حضور در مساجد و اماکن دینی باید همواره مورد توجه والدین قرار گیرد چراکه هرگونه کوتاهی در این مسیر صدمات جبران‌ناپذیری را به جامعه اسلامی وارد می‌کند.

امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به تلاش گسترده اکیپ‌های استهلال ماه مبارک رمضان در نقاط مختلف کشور اشاره کرد و افزود: از سوی مقام معظم رهبری بیش از 150 اکیپ در جای جای ایران اسلامی از روز گذشته مشغول به رصد هلال ماه رمضان بودند که به دلیل عدم رؤیت این ماه مبارک توسط آنان باید گفت که امروز 30 شعبان بوده و فردا شنبه روز نخست ماه مبارک رمضان خواهد بود.

ماموستا راستی از مردم متدین کردستان خواست در بحث روزه ماه مبارک رمضان پیرو قوانین کشور بوده و از دیگر کشورهای منطقه پیروی نکنند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول