اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

غرب در پی انتقام شکست‏های خود از سوریه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند گفت: غربی‏ها و دشمنان اسلام در پی انتقام شکست‏های خود از سوریه هستند.

غرب در پی انتقام شکست‏های خود از سوریه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام‏ محمد علاءالدینی ظهر امروز در آیین دشمن‏شکن و عبادی ـ سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند که با حضور جمع کثیری از مردم برگزار شد، اظهار داشت: استکبار جهانی، سگ همیشه وفادار آنها یعنی رژیم صهیونیستی و ایادی منطقه‏ای آنها در دهه‏های اخیر همواره به شکست از مقاومت اسلامی سرخورده شده‏اند.

وی ادامه داد: حال این عناصر نظام سلطه اوضاع امروز سوریه را فرصتی مناسب برای انتقام‏گیری از مردم مظلوم این کشور و سایر ملل مقاوم در برابر زیاده‏خواهی‏هایشان قلمداد می‏کنند.

علاءالدینی اضافه کرد: امروز توطئه شوم 16 ماهه غربی-عربی در کشور سوریه بر هدفی همچون قطع شریان مقاومت متمرکز شده است.

امام جمعه دماوند افزود: دشمنی آمریکا و نوکران حلقه به گوشش با سوریه به جنگ 6 روزه 1970 میلادی باز نمی‏گردد بلکه این عناد حاصل پشتیبانی مردم و دولت سوریه از خط مقامت علیه ظلم و جور خودکامه رژیم صهیونیستی است.

*اراده خداوند فوق همه اراده‏هاست

امام جمعه دماوند با بیان اینکه اراده خداوند متعال فوق همه اراده‏ها است، اظهار داشت: خوشبختانه به حول قوه الهی با وجود فعالیت‏های عناصر تروریستی وابسته غرب و برخی کشورهای دسیسه‏چین عربی، شجره طیبه مقاومت همچنان زنده است.

وی ادامه داد: با اراده ذات اقدس الهی و با وجود شهادت چند تن از بزرگان دولت سوریه این کشور همچنان در برابر عناصر تروریسم پایدار و در مقابل رژیم صهیونیستی مقاوم است.

علاءالدینی اضافه کرد: حضور پابرجای دولت مردمی سوریه و تداوم مقاومت امت اسلامی این کشور در برابر هجمه دشمن به اذعان بدخواهان آنها بیان می‏شود.

*صهیونیسم، گرفتار در بن‏بست درونی و بیرونی

امام جمعه دماوند، رژیم اشغالگر قدس را غده سرطانی و عنصری گرفتار در بن‏بست درونی و بیرونی خواند.

وی تصریح کرد: از مصادیق گرفتاری رژیم صهیونیستی در بن‏بست درونی می‏توان به خودکشی سربازان ارتش، خدمت‏گریزی نظامیان و اعتراضات مردمی در قالب راهپیمایی‏های پرتنش در قبال سیاست‏های جنگ‏طلبانه سران این رژیم سفاک اشاره کرد.

علاءالدینی اضافه کرد: فرماندهان ارتش تا بنه دندان مسلح رژیم اشغالگر قدس از جنگ با مقاومت لبنان به عنوان نبرد با اشباح یاد می‏کنند.

امام جمعه دماوند افزود: این رژیم حال دیگر در مسیر انحطاط در ابعاد خارجی نیز با چالش‏های بزرگی مواجه شده است.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول