اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران:

مناسب‌ترین میدان سیاسی و اجتماعی انقلاب ما نماز جمعه است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران گفت: بزرگ‌ترین استراتژی و مناسب‌ترین میدان سیاسی و اجتماعی انقلاب ما نماز جمعه است.

مناسب‌ترین میدان سیاسی و اجتماعی انقلاب ما نماز جمعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد انتظاری در مراسم آغاز به کار ستاد نماز جمعه بابلکنار اظهار داشت: مهم‌ترین و اساسی‌ترین مسئله که در نهایت تاریخ بشر، مورد توجه جوامع گوناگون است موضوع مهدویت، انتظار و حکومت عالم‌گیر مهدی فاطمه (س) است.

وی افزود: نماز جمعه نمادی از عشق به پیامبر اکرم (ص)، اجرای دستورات قرآن و انتظار فرزند علی و زهرا بودن و از طرفی مشت آهنین و محکم توام با عقیده راسخ در برابر دشمنان اسلام، اهل‌بیت و شیعه است.

انتظاری بیان داشت: حکومت مهدی (عج) درمان دردهای ناعلاج بشری و برطرف‌کننده تضادها، استعمار و نابودکننده استبداد و ناهنجاری‌های عالم است.

این مسئول تصریح کرد: نماز جمعه پایگاه هدایت بشری و بسترساز ظهور منجی عالم بشریت است و امروز دنیا تشنه عدالت، مساوات و اخلاق است و همه امیدواریم با ظهور آقا همه مرزهای سیاسی و جغرافیایی شکسته شود و مسلمانان نجات یابند.

مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران بیان داشت: طبق وعده الهی منجی ظهور خواهد کرد اگر چه استکبار و قدرت‌های پوشالی ناراحت و ناراضی باشند همان گونه که در هشت سال دفاع مقدس استکبار برای مقابله با نظام انقلابی ما جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کردند.

انتظاری متذکر شد: ولی اگر تمام مشرکان نیز در برابر نور الهی مقاومت کنند اسلام بر همه ادیان مسلط و بت عالم شکسته خواهد شد، مستضعفان نجات یافته و دین خدا احیا خواهد شد.

وی اذعان داشت: بزرگ‌ترین استراتژی و مناسب‌ترین میدان سیاسی و اجتماعی انقلاب ما نماز جمعه است، لذا حضور در نماز جمعه بزرگ‌ترین حربه مقابله با دشمنان و شیاطین است که موجبات ظهور امام عصر(عج) را فراهم می‌کند.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول