اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج:

مسئولان بازار را به حال خود رها نکنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت یاسوج گفت: مسئولان در ماه رمضان کنترل ویژه‌ای بر بازار داشته باشند و لحظه‌ای آن را به حال خود رها نکنند.

مسئولان بازار را به حال خود رها نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: حضرت امیر می‌فرماید "یکی از ویژگی‌های انسان‌های باتقوا این است که در همه حال ذاکر حق تعالی هستند."

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این انسان‌ها حتی اگر در جمع غافلین هم بوده و با آن‌ها زندگی کنند باز هم از یاد خداوند غافل نمی‌شوند.

خطیب موقت جمعه یاسوج عنوان کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های انسان‌های باتقوا این است که خود را در همه حال محتاج خدا می‌دانند.

موسوی اضافه کرد: این‌ها خداوند را با کلمه "اللهم" صدا می‌زنند و پیوسته در حال دعا و ذکر هستند. از اثرات دعا این است که انسان با تضرع خدا را صدا بزند و قبل از این که به فکر خود باشند در دعا به دنبال بهبود وضعیت جامعه و دیگران هستند.

خطیب موقت جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: خداوند ما را فرمان به روزه گرفتن داده و روزه از واجبات و از فروع دین است که مسلمانان به دلایل مختلف این فریضه را انجام می‌دهند و بر خود فرض می‌دانند.

وی روزه را برای تقویت روحیه عبادت و بندگی لازم دانست و افزود: روزه گرفتن افزون بر این موجب سلامتی روح و جسم انسان می‌شود.

موسوی تصریح کرد: با روزه گرفتن بسیاری از امراض و بیماری‌ها از انسان رخت می‌بندد و موجب تنظیم ضربان قلب و فشار خون انسان می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح با خطاب قرار دادن مسئولان برای کنترل بازار تأکید کرد: ماه رمضان فرصت مناسبی است که خود را برای خدمت‌گزاری هر چه بیشتر به مردم آماده کنیم.

وی گفت: اکنون در برخی اقلام در بازار مشکلاتی وجود دارد که مسئولان در هر رده و صنفی باید نظارت و کنترل خود را بر آن بیشتر کنند و اجازه ندهند کسی به مردم گران‌فروشی و اجحاف کند.

موسوی به سالروز عملیات مرصاد اشاره کرد و اضافه کرد: وقتی خبر حمله منافقین به کشور در سال 67 و در چنین روزهایی به گوش مردم رسید داوطلبانه وارد کارزار شدند و شکست سختی را به منافقین وارد کردند که باید همواره از آن درس عبرت بگیرند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول