اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجتمع مرغ مادر خرم‌دره:

مجتمع مرغ مادر خرم‌دره نقش اساسی در تولید دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجتمع مرغ مادر خرم‌دره گفت: مجتمع مرغ مادر خرم‌دره نقش اساسی در تولید و اشتغالزایی شهرستان خرم‌دره دارد.

مجتمع مرغ مادر خرم‌دره نقش اساسی در تولید دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا جدیدی در بازدید استاندار زنجان از مجتمع مرغ مادر خرم‌دره، اظهار کرد: شرکت مجتمع طیور ارومیه از واحدهای راه‌اندازی شده توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه این مجتمع بزرگترین کشتارگاه صنعتی طیور شمال‌ غرب کشور را به ظرفیت 4 هزار قطعه در ساعت با برند مرغ خانگی داراست، افزود: این مجتمع بزرگترین واحد مرغداری گوشتی تمام اتوماتیک شمال‌غرب کشور با ظرفیت سالانه یک میلیون قطعه است.

مدیرعامل مجتمع مرغ مادر خرم‌دره ادامه داد: این مجتمع بزرگترین و نخستین کارخانه فرآورده‌های گوشتی کشور است.

وی با اشاره به واحد بسته‌بندی این واحد به عنوان گوشت قرمز و آلایشات دامی تصریح کرد: ناوگان حمل مرغ زنده و توزیع مرغ کشتار شده از دیگر فعالیت‌های این مجتمع محسوب می‌شود.

جدیدی با بیان اینکه این مجتمع بیش از 40 فروشگاه عرضه مستقیم محصولات فرآورده‌های پروتئینی را استان‌های آذربایجان‌غربی، همدان و تهران را دارد، افزود: این مجتمع نقش اساسی در تثبیت قیمت و کاهش نرخ مرغ و گوشت عرضه شده به مصرف‌کننده در استان آذربایجان‌غربی دارد.

وی ظرفیت پرورش مرغ مادر این مجتمع را 130 هزار قطعه مرغ مادر و 18 هزار قطعه خروس عنوان کرد و گفت:‌ 200 نفر به صورت مستقیم در این مجتمع فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول