اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

دغدغه‌ای برای تولید و توزیع مرغ در بوشهر نداریم

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: با تدابیر اندیشیده شده هیچ دغدعه‌ای در تولید و توزیع مرغ در استان بوشهر وجود ندارد.

دغدغه‌ای برای تولید و توزیع مرغ در بوشهر نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در کمیسیون تنظیم بازار استان بوشهر با اشاره به اینکه مدیریت بازار و تنظیم آن ضروری است گفت: مدیریت توزیع مایحتاج مردم به ویژه مواد پروتئینی و مرغ با هماهنگی مدیران ذی‌ربط لازم و ضروری است.

جهانبخش با اشاره به اینکه از 140 واحد مرغداری 90 درصد آن فعال هستند گفت: سالانه 20 هزار تن مرغ در استان تولید می‌شود که نیاز استان را تامین می‌کند و تنها مدیریت بر تنظیم آن لازم است.

وی گفت: با تدابیر اندیشیده شده هیچ دغدعه‌ای در تولید و توزیع مرغ در استان بوشهر وجود ندارد.

استاندار بوشهر مشغول کردن مردم، مسئولان و رسانه‌ها به مسائل غیر اصلی و فرعی را از سیاست‌های استکبار دانست و گفت: با این رویکرد باید هوشیار باشیم تا در چنبره توطئه دشمن نیفتیم.

جهانبخش احساس آرامش و کاهش نگرانی در بین مردم را یک ضرورت دانست و گفت: امنیت در کشور و استان بوشهر مطلوب است و این احساس امنیت از خود امنیت بهتر و لازم است و احساس آرامش در جامعه را حاکم کنیم.

استاندار بوشهر با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای تامین مایحتاج ماه مبارک رمضان بیان کرد: دولت در این زمینه تدابیر ویژه‌ای اندیشیده و ما نیز در استان اقدامات لازم را انجام داده‌ایم.

وی افزود: در این ایام نمایشگاه ضیافت برای تامین مایحتاج مردم در ماه رمضان در حال برگزاری است و قیمت‌های کالاهای مورد نیاز در این نمایشگاه نیز کمتر از قیمت بازار است.

جهانبخش تاکید کرد: دشمنان با استفاده از ترفند تورم و گرانی در تلاش برای ضربه زدن به نظام اسلامی است اما مردم باید با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب در مقابل این ترفند دشمنان هوشیار باشند.

استاندار بوشهر با تاکید بر نظارت بر قیمت عرضه کالا به ویژه در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: دستگاه‌های نظارتی باید با دقت بیشتر بر توزیع و عرضه کالا در ماه رمضان نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول