اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره توسعه و ترویج معاونت صنایع‌دستی:

بسته‌بندی از شاخص‌های تولید کالای مرغوب است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره توسعه و ترویج معاونت صنایع‌دستی گفت: بسته‌بندی محصولات و صنایع‌دستی از شاخص‌های تولید کالای مرغوب است.

بسته‌بندی از شاخص‌های تولید کالای مرغوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ویدا توحدی در دهمین کارگاه آموزش ترویجی بسته‌بندی محصولات صنایع‌دستی کشور که از صبح امروز در هتل‌ پارسیان کرمانشاه در حال برگزاری است، اظهار کرد: صنایع بسته‌بندی یک صنعت زیرساختی است که نیاز به فکر و ایده خلاق دارد.

توحدی تصریح کرد: در بحث خلاقیت و نوآوری کارگاه‌هایی در سطح کشور برگزار شده است. برگزاری کارگاه‌های آموزشی ترویجی بسته‌بندی محصولات صنایع‌دستی در کشور نتایج و بازدهی بسیار خوبی داشته است.

وی افزود: در سال 90، 8 کارگاه آموزشی ترویجی بسته‌بندی محصولات صنایع‌دستی در کشور برگزار شد که قرار است در سال 91 نیز ده کارگاه در سطح کشور برگزار شود.

توحدی هدف از برگزاری چنین کارگاه‌هایی را فرهنگ‌سازی در زمینه بسته‌بندی محصولات صنایع‌دستی عنوان کرد و گفت: براساس شناخت کم تولید‌کنندگان محصولات صنایع‌دستی نیاز به وارد شدن به این عرصه را نمی‌بینند اما باید گفت: بسته‌بندی فرایندی در بخش تولید است که تولید را کامل می‌کند و از شاخص‌های تولید مرغوب کالا فرایند بسته‌بندی است.

 سرپرست اداره توسعه و ترویج معاونت صنایع‌دستی کشور بسته‌بندی را برندی برای صنایع‌دستی برشمرد که باعث بازارسازی برای تولید این محصولات می‌شود.

وی در پایان گفت: استان کرمانشاه قابلیت ویژه در تولید محصولات صنایع‌دستی دارد و این مرهون حمایت مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول