اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد اهر خبر داد

معرفی 400 طرح اشتغالزایی کمیته امداد به بانک‌های عامل

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد اهر، از معرفی 400 طرح اشتغالزایی مددجویان زیرپوشش این نهاد به بانک‌های عامل خبر داد.

معرفی 400 طرح اشتغالزایی کمیته امداد به بانک‌های عامل

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، عبدالله عبدالهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در راستای سیاست‌های اشتغالزایی دولت خدمتگزار و ایجاد زمینه اشتغال پایدار برای مددجویان و خانواده‌های زیرپوشش گام‌های عملی از سوی این نهاد برداشته شده است.

وی گفت: در سال‌جاری 400 طرح اشتغالزا در زمینه‌های مختلف کشاورزی، صنایع دستی، خدماتی، فنی و حرفه‌ای و بازرگانی به ارزش 35 میلیارد ریال پس از طرح در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اهر و کار کارشناسی بر روی طرح‌های ارائه شده توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) اهر مورد تصویب اعضا قرار گرفته و به بانک‌های عامل معرفی شده است که تاکنون بیش از 15 میلیارد ریال از طرح‌های معرفی شده تسهیلات بانکی دریافت کرده‌اند.

این مقام مسئول در ادامه به سهمیه اختصاصی به مشاغل خانگی مددجویان نیز اشاره کرد و افزود: 900 مورد مشاغل خانگی در زمینه‌های مختلف در بخش هوراند و اهر با اعتبار پیش‌بینی 60 میلیارد ریال ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 600 طرح مشاغل خانگی با اعتبار 25 میلیارد ریال پس از تصویب به بانک‌های عامل برای اخذ تسهیلات لازم معرفی شده‌اند.

رئیس کمیته امداد اهر همچنین به سایر فعالیت‌های بخش خودکفایی و اشتغال کمینه امداد اهر اشاره کرد و افزود: در سال‌ جاری بالغ بر 500 تخته فرش در قالب 3 هزار و 690 متر مربع به ارزش 12 میلیارد ریال از سوی مددجویان زیرپوشش با نظارت کارشناسان فنی این نهاد با تأمین مواد اولیه مرغوب در رج‌های مختلف تولید و به بازار معرف به صورت مستقیم عرضه شده که عواید فروش این محصولات نیز مستقیماً به بافندگان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول