اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

قرآن نجات‌دهنده بشر در تمام اعصار است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: قرآن مجید نسخه حیات‌بخش انسان‌ها در تمام اعصار است.

قرآن نجات‌دهنده بشر در تمام اعصار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز در گردهمایی مسئولان عقیدتی و مربیان سپاه این استان با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: قرآن مجید زمینه‌ساز هدایت بشریت از ظلم به سوی نور است.

وی سعادت مسلمانان را در گرو عمل به قرآن کریم عنوان کرد و افزود: این مصحف شریف آیین زندگانی دنیوی و اخروی انسان‌ها را در بردارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری بیان داشت: اگر بشریت به موعظه، پند و اندرزهای قرآن کریم عمل کند به سعادت ابدی می‌رسد.

سرافراز قرآن کریم را کلام بی‌نظیر خداوند دانست و افزود: مخاطب قرآن بین تمام موجودات انسان است که نشان از اهمیت خلقت انسان دارد.

وی تاکید کرد: مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری باید از ماه نزول قرآن برای آشناسازی روزه‌داران به ویژه نسل جوان با معارف بالای قرآن تمام تلاش خود را به کار گیرند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری افزود: بیان موعظه، پند و اندرزهای قرآن مجید یکی از راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمن است.

وی تصریح کرد: قرآن کتاب آسمانی است و هر کس آن را قرائت کند به شدت مورد تأثیر آیات معنوی آن قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول