اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون اسکواش خبر داد

فعالیت 2500 نفر در رشته اسکواش در کشور/ اسکواش ساحلی در مازندران راه‌اندازی شود

خبرگزاری فارس: دبیر فدراسیون اسکواش ایران از فعالیت 2 هزار و 500 نفر در رشته اسکواش در کشور خبر داد.

فعالیت 2500 نفر در رشته اسکواش در کشور/ اسکواش ساحلی در مازندران راه‌اندازی شود

به  گزارش خبرگزاری فارس از ساری، بابک فقیر پیش‌ازظهر امروز در مراسم افتتاحیه نخستین خانه اسکواش مازندران که در مجتمع ورزشی داراب برگزار شد، با بیان اینکه در حال حاضر 30 هیئت اسکواش استانی در سطح کشور فعال هستند، اظهار داشت: 80 درصد استان‌های کشور دارای خانه سالن تخصصی اسکواش هستند.

وی ادامه داد: حدود 2 هزار و 500 نفر در ورزش اسکواش کشور به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند.

این مسئول رتبه هیئت اسکواش مازندران را چهارم کشوری دانست و یادآور شد: خانه اسکواش مازندران پانزدهمین خانه اسکواش در سطح کشور است.

دبیر فدراسیون اسکواش کشور با اشاره به اینکه نبود خانه اسکواش در مازندران موجب نشد تا هیئت استانی در کشور مطرح نباشد، تصریح کرد: وجود خانه اسکواش جایگاه این هیئت را در رده نخست تثبیت می‌کند.

وی راه اندازی سالن ورزشی اسکواش در لموک قائم شهر را ظرفیتی برای فراگیر کردن این رشته دانست و خاطر نشان کرد: از تمام ظرفیت‌های مازندران برای توسعه ورزشی باید استفاده شود.‌

فقیر متذکر شد: با توجه به تلاش‌هایی که در ورزشکاران اسکواش مازندران به چشم می‌خورد ملی‌پوشی جوانان این استان را در سطح ملی شاهد می‌شویم.

وی وجود مربی خارجی برای ورزشکاران اسکواش مازندران را ظرفیتی برای تقویت این تیم عنوان کرد و گفت: "طارق خان" مربی خارجی است که می‌توان از توانمندی‌های این مربی برای ورزش اسکواش مازندران بهره گرفت.

دبیر فدراسیون اسکواش کشور با بیان اینکه مسابقات متعدد استانی به ویژه جام رمضان در هیئت اسکواش مازندران برنامه‌ریزی شده است، خاطر نشان کرد: برگزیده‌های جام رمضان در ورزش اسکواش از سوی فدراسیون تجلیل می‌شوند.

وی از راه‌اندازی اسکواش ساحلی را در استان هرمزگان خبر داد و گفت: به لحاظ شرایط اقلیمی شش ماه نخست سال امکان ورزش در سواحل هرمزگان وجود ندارد.

وی ادامه داد: سواحل مازندران ظرفیتی برای راه‌اندازی اسکواش ساحلی است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول