اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از گذشت 5 سال پیگیری

نخستین خانه اسکواش مازندران به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: نخستین خانه اسکواش مازندران بعد از گذشت پنج سال پیگیری به بهره‌برداری رسید.

نخستین خانه اسکواش مازندران به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران صبح امروز در افتتاح خانه اسکوش مازندران که در مجتمع ورزشی داراب گفت: کمبود در تجهیزات ورزشی موجب پس‌رفت ورزش مازندران نشد.

نصرالله پریچهره با بیان اینکه مازندران در عرصه ورزش مدال‌های رنگارنگی را نصیب خود کرد، اظهار داشت: مازندران در عرصه المپیک و پاراالمپیک درخشش خوبی دارد امسال نیز شاهد حضور 16 ورزشکار استان از رشته‌های مختلف ورزشی در المپیک 2012 لندن هستیم.

وی ادامه داد: برای ایجاد سالن‌های تخصصی در رشته‌های مختلف ورزشی توجه جدی اداره کل ورزش و جوانان مازندران است که این تدبیر از دو سال اخیر در استان شروع شد.

این مسئول بهره‌برداری از سالن اسکواش مازندران را نسبت به زمان تعیین شده با تاخیر اعلام کرد و یادآور شد: این سالن از پنج سال اخیر از دوران مدیریتی سیدهادی حسینی در ساری استارت خورد که امسال با پیگیری‌های مسئولان استانی و کشوری ‌شاهد بهره‌برداری آن هستیم.

وی اعتبار پیش‌بینی شده خانه اسکواش مازندران را بالغ بر 800 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: خانه اسکواش مازندران در مساحت 900 متر زیر بنا احداث شد که بودجه ملی به آن اختصاص یافت.

پریچهره یادآور شد: این فضای ورزشی دومین پروژه ملی در استان بود که در سرجمع هشتمین پروژه ورزشی در سال 91 محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی نارسایی‌ها در ورزش مازندران حاکم است، گفت: ورزش مازندران در بحث تجهیزات کمبود دارد ولی ما با این نارسایی‌ها ورزش مازندران پس رفت نداشت و قهرنان زیادی را به جامعه تحویل دادیم.

پریچهره با اشاره به اینکه سرانه ورزشی مازندران ارتقا یافت، بیان کرد: با توجه به جمعیت برخی از شهرستان‌های مازندران سرانه ورزشی اندکی داریم که در این بخش باید تلاش شود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول