اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 27 تا 30 تیر ماه انجام می‎گیرد

برگزاری سومین دوره مسابقات بین‎المللی اسکواش در گرگان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکواش استان گلستان از برگزاری سومین دوره مسابقات بین‎المللی جام میلاد قائم آل محمد (ص) به مدت سه روز از 27 لغایت 30 تیر ماه سال‎ جاری به میزبانی شهرستان گرگان خبر داد.

برگزاری سومین دوره مسابقات بین‎المللی اسکواش در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علی مؤمنی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: اگر امکانات مناسبی برای اسکواش گلستان فراهم شود این استان، قابلیت پایلوت اسکواش را در آسیای میانه دارد.

وی از رشد پنج صدم درصدی اسکواش ایران در سطح جهانی خبر داد و تصریح کرد: قطعا استان گلستان در روند صعودی این جایگاه نقش بسیار مهمی ایفا کرده است.

نایب رئیس فدراسیون اسکواش کشور یادآور شد: استان گلستان با 150 امتیاز اختلاف با رتبه دوم کشور توانست نسبت به استان‎های دیگر، رتبه اول اسکواش کشور را از آن خود کند.

مؤمنی با بیان اینکه گلستان توانسته ورزش اسکواش را به سبد خانوارها اضافه کند بیان کرد: توسعه همگانی این رشته ورزشی در مدارس، دانشگاه‎ها، محلات، پارک‎های جنگلی، زندان‎ها و ... فراگیر شده و علاقمندان زیادی را مجذوب خود کرده است.

وی مهم‌ترین مشکلات اسکواش گلستان را عدم اسپانسر و حمایت‎های مالی عنوان کرد و متذکر شد: گلستان از قابلیت‎ها و ظرفیت‎های خوبی در این زمینه برخوردار است و می‎توان گفت که گلستان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است.

نایب رئیس فدراسیون اسکواش کشور خاطر نشان کرد: نخستین دوره مسابقات لیگ دسته اول بانوان کشور در شیراز انجام گرفت که گلستان در هفته اول به دو پیروزی دست یافت و هفته دوم این رقابت‎ها نیز 26 و 27 تیرماه در زاهدان برگزار می‎شود.

مؤمنی در پایان اظهار داشت: شهرستان گرگان نیز در هفته سوم این دوره از رقابت‎ها میزبان مسابقات اسکواش است و شانس زیادی در صعود به لیگ برتر دارد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول