اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکواش آذربایجان‌غربی:

کورت اسکواش ارومیه شهریور ماه افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکواش آذربایجان‌غربی گفت: کورت اسکواش ارومیه در شهریور ماه امسال و با حضور مسئولان افتتاح می‌شود.

کورت اسکواش ارومیه شهریور ماه افتتاح می‌شود

سلمان فرضعلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با افتتاح این کورت‌ها آذربایجان‌غربی در آینده نزدیک حرف‌های زیادی برای گفتن در زمینه اسکواش کشور خواهد داشت.

وی افزود: یک سالن اسکواش دیگر با سه کورت نیز به زودی در استان ما ساخته می‌شود.

رییس هیئت اسکواش آذربایجان‌غربی با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی متنوعی را در طول هفته جاری برای بانوان و آقایان برگزار می‌کنیم، گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مربیان موجب دید حرفه‌ای مسئولان هیئت‌های ورزشی در ارتباط با رشته‌های ورزشی می‌شود.

وی با بیان اینکه آذربایجان‌غربی 90 ورزشکار و دو مربی دارد، اظهار امیدواری کرد به زودی این تعداد افزایش پیدا کنند.

فرضعلی‌پور گفت: در بخش استعدادیابی نیز تفاهمنامه‌ای با آموزش و پرورش به امضا رسانده‌ایم و مقرر شده است دانش‌آموزان مستعد را در کورت‌های خود آموزش دهیم و استعدادهای برتر را به عضویت تیم استان دربیاوریم.

رئیس هیئت اسکواش آذربایجان‌غربی با بیان‌ نتایج دور اول مسابقات قهرمانی کشور پسران زیر 11 سال به میزبانی اراک گفت: در دور نخست این رقابت‌ سه بازیکن از آذربایجان‌غربی در این رقابت‌ها شرکت داشتند شهریار حسنی از خراسان‌رضوی با نتیجه صفر بر دو بازی را به محمدرضا فتوحی از آذربایجان‌غربی واگذار کرد.

فرضلی‌پور ادامه داد: همچنین محمدامین امانی از آذربایجان‌غربی با نتیجه صفر در مقابل دو بازی را به دانیال قارونی از تهران واگذار کرد.

وی با اشاره به کسب رتبه پنجم هیئت‌های برتر را در سال 90 ادامه داد:‌ این ارزیابی‌ها از طریق آیتم‌های آموزش، قهرمانی، بیمه، توسعه و گسترش در شهرستان‌‌ها انجام گرفت.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول