اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکواش آذربایجان‌غربی خبر داد

افتتاح خانه اسکواش آذربایجان‌غربی تا شهریور امسال

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکواش آذربایجان‌غربی گفت: خانه اسکواش استان تا پایان شهریور ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح خانه اسکواش آذربایجان‌غربی تا شهریور امسال

سلمان فرضعلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با فرارسیدن تعطیلات تابستانی هیئت اسکواش آذربایجان‌غربی برای سنین زیر 14 سال دختران و پسران در مدرسه تابستانی اسکواش و کلاس‌های آموزشی اسکواش برای تمام سنین در رده آقایان و بانوان ثبت‌نام می‌کند.

وی با بیان اینکه ارومیه دارای دو مینی کورت در سالن شش هزار نفری الغدیر است، افزود: خانه اسکواش ارومیه در حال حاضر در مراحل ساخت است و در شهریور امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

فرضعلی‌پور با بیان اینکه بانوان اسکواش‌باز ارومیه روزهای جمعه در میاندوآب تمرین می‌کنند، تصریح کرد: بانوان اسکواش‌باز ارومیه‌ای به منظور استفاده از سالن استاندارد این شهرستان و آمادگی برای حضور در مسابقات از این سالن استفاده می‌کنند.

وی فرهنگ‌سازی اسکواش در سطح آذربایجان‌غربی را ضروری دانست و ادامه داد: به این منظور هیئت اسکواش استان با همکاری فدراسیون اسکواش با سازمان بهزیستی استان و نیز مسئول مهد کودک‌های استان تفاهم‌نامه‌ای امضا کردند تا هیئت استان چهار دیواره اسکواش به منظور توسعه این ورزش در مهد کودک‌های ارومیه نصب کند.

فرضعلی‌پور با اشاره به برگزاری نخستین دوره کلاس مربیگری اسکواش کودکان در تهران گفت: به خاطر اهمیت این دوره و نیز به لحاظ تقویت آموزش مربیان مجرب در بخش کودکان، هیئت اسکواش آذربایجان‌غربی دو مربی را در بخش آموزش کودکان به منظور گذراندن آموزش‌های لازم به این دوره اعزام کرد.

رئیس هیئت اسکواش آذربایجان‌غربی با بیان اینکه هیئت اسکواش آذربابایجان‌غربی رتبه پنجم هیئت‌های برتر را در سال 90 کسب کرد، ادامه داد:‌ این ارزیابی از طریق آیتم‌های آموزش، قهرمانی، بیمه، توسعه و گسترش در شهرستان‌‌ها انجام گرفت.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول