اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن

طرح‌های مبلمان‌سازی روستاهای تویسرکان بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، طرح‌های مبلمان‌سازی چهار روستای تویسرکان بهره‌برداری شد.

طرح‌های مبلمان‌سازی روستاهای تویسرکان بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، پیش از ظهر امروز با حضور محمدرضا شاملو، معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، حسن رضانیا فرماندار شهرستان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی تندیس مبلمان روستایی نظیر فضای سبز، پارک کودک، پیاده‌روسازی، جداره‌سازی و آسفالت و زیرسازی روستاهای ولاشجرد، فریازان، محمودآباد و قلعه قاضی پرده‌برداری و بهره‌‌برداری شد.

مبلمان روستای ولاشجرد در بخش‌های پیاده‌روسازی، فضای سبز، پارک کودک و جداره‌سازی به مساحت یک‌هزار و 300 متر مربع با صرف اعتباری بالغ بر 437 میلیون و 58 هزار و 58 ریال به بهره‌برداری رسید.

همچنین آسفالت 9 هزار و 500 متر مربع با 848 تن آسفالت‌ریزی و زیرسازی مسیر یک کیلومتری جاده دسترسی روستای ولاشجرد با صرف اعتبار 633 میلیون و 941 هزار و 942 ریال افتتاح شد.

طرح‌های مبلمان‌سازی روستاهای فریازان و محمودآباد شامل فضای سبز، پیاده‌روسازی، پارک کودک، جداره‌سازی و 350 متر جدول‌گذاری و یک کیلومتر جابجایی شبکه برق با صرف مبلغ یک‌میلیارد و 208 میلیون و 171 هزار و 303 ریال افتتاح شد.

جاده‌ دسترسی دو روستای مذکور با صرف یک‌هزار و 542 تن آسفالت‌ریزی و زیرسازی به طول 1.5 کیلومتر و اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 315 میلیون و 828 هزار و 697 ریال آسفالت شد و مورد استفاده قرار گرفت.

در پایان تندیس مبلمان و طرح‌های روستای قلعه قاضی چون پیاده‌روسازی یک‌هزار و 600 متر مربع، فضای سبز، جداره‌سازی در مساحت 800 متر مربع، زیرسازی نیم کیلومتر و ایجاد دیوار حائل به طول 50 متر با صرف هزینه‌ یک‌میلیارد و 142 میلیون ریال رونمایی و به بهره‌برداری رسید.

در حاشیه افتتاح و رونمایی تندیس مبلمان روستاهای فوق محمدرضا شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در جمع مردم به سخنان و خواسته‌های آنها پاسخ داد.

در ادامه این بازدید شورای روستای قلعه قاضی به نمایندگی مردم یکی از مطالبات خود را عریض‌سازی پل ارتباطی روستای قلعه ‌قاضی در راستای ایمن‌سازی عنوان کرد و گفت: مدت زیادی است که اهالی این روستا به علت استاندارد نبودن پل خسارت‌های جانی را متحمل شده‌‌اند.

شاملو نیز در پاسخ در خصوص پیگیری و رفع موضوع و انجام اقدامات لازم با همکاری و هم‌اندیشی دستگاه‌های مربوطه به اهالی روستا قول مساعد داد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول