اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

چهارخطه مصطفی‌آباد ـ فارسان ـ باباحیدر به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فارسان از بهره‌برداری چهارخطه مصطفی‌آباد ـ فارسان ـ باباحیدر در سال جاری خبر داد.

چهارخطه مصطفی‌آباد ـ فارسان ـ باباحیدر به بهره‌برداری می‌رسد

بهروز مردانی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه‌ساز توسعه ارتباطی و اقتصادی این استان خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف اجرایی طرح چهارخطه کردن محورهای ارتباطی این استان افزود: ساخت راه‌های چهارخطه با هدف کمک به بهبود شبکه حمل و نقل، ایمنی تردد برای مسافران و توسعه خدمات رفاهی مسافران مورد توجه قرار گرفته است.

مردانی‌‌نژاد حذف نقاط حادثه‌خیز، افزایش ایمنی و راحتی تردد را از اهداف اجرایی احداث این پروژه عمرانی برشمرد و گفت: در صورت تأمین اعتبار لازم تا پایان سال‌جاری پروژه چهارخطه سورشجان - فارسان به بهره‌برداری می‎رسد.

فرماندار شهرستان فارسان با اشاره به نقش راه در توسعه، گفت: استفاده بهینه از ظرفیت‌های این بخش و تعیین سیاست‌هایی در راستای افزایش کارایی آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: با توجه به حجم سنگین ترافیک در محورهای مواصلاتی و شریانی استان با بهره‌برداری از این طرح‌ها تا حد زیادی از بار ترافیکی استان به‌ویژه در محورهای برون ‌استانی کاسته می‌شود.

مردانی‌نژاد با بیان اینکه این طرح از پیشرفت 90 درصدی برخوردار است، بیان داشت: برای احداث این پروژه تاکنون، 85 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان فارسان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه تکمیل این محور ارتباطی به 5 میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز دارد، تاکید کرد: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز برای این پروژه در سال جاری شاهد بهره‌برداری از این طرح در شهرستان فارسان خواهیم بود.

فرماندار شهرستان فارسان ادامه داد: این محور ارتباطی 19 کیلومتر طول دارد که تمام تلاش مجموعه این شهرستان بر این است که با برنامه‌ریزی منسجم و منظم بتوانیم این پروژه را در سال جاری به یک سرانجام مطلوبی برسانیم.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول