اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری کشور:

مسئولان حوزه فرهنگ و هنر نقدپذیر باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری کشور، گفت: مسئولان حوزه فرهنگ و هنر باید تحمل شنیدن حرف مخالف و انتقاد را داشته باشد و جواب منطقی پیدا کند.

مسئولان حوزه فرهنگ و هنر نقدپذیر باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مجید مصلحی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران حوزه هنری مازندران، اظهار داشت:‌ از مشکلات ما این است که قوانین رابطه با یکدیگر را یا نمی‌دانیم و یا در صورت دانستن، به آن عمل نمی‌کنیم.

وی ادامه داد:‌ باید قوانین را بشناسیم و به آن عمل کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: ‌پیش از آنکه دگرسازهای خوبی باشیم، باید خودسازی کنیم.

مصلحی یادآور شد: کسی که در حوزه فرهنگ مشغول به فعالیت است، نباید قبل از تربیت خود، به دنبال تربیت دیگران باشد.

وی با بیان اینکه از گرفتاری‌های ما در حوزه فرهنگ این است که می‌خواهیم همه را به بهشت بفرستیم ولی فکر نمی‌کنیم که خودمان هم باید به بهشت برویم، گفت: هنرمندان افراد حساسی هستند و خدا این لطف را به آنها داشته و شاخک‌های تیزی در اختیارشان قرار داده است که گاهی مسائلی را می‌بینند که ممکن است ما  در زمان دیگر به آن آگاه شویم.

مدیرکل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری کشور خاطرنشان کرد:‌ این حساسیت هنرمندان، موجب شده نقد کنند و سؤال بپرسند که گاهی این سؤال‌ها ما را می‌رنجاند اما کسی که در حوزه فرهنگ و هنر مسئولیت می‌پذیرد باید تحمل شنیدن حرف مخالف  و انتقاد را داشته باشد و جواب منطقی پیدا کند.

وی اذعان داشت:‌ چنانچه جامعه‌ای می‌خواهد رشد کند، باید نقدپذیر باشد چرا که شلاق نقد به هر که بخورد و از آن عبور کند، به طور یقین استوارتر به راه خود ادامه می‌دهد.

مصلحی با اشاره به اینکه ادعا نمی‌کنیم در مجموعه ما کوتاهی و قصور وجود ندارد، متذکرشد:‌ اما اینکه به این کوتاهی‌ها پی ببریم و در صدد اصلاح بوده و مسیر رو به جلو داشته باشیم، این هم نوعی حرکت است.

وی با بیان اینکه آرامشی که بر فعالیت‌های حوزه هنری مازندران حاکم است، حرکت خوبی است، افزود:‌ استاندار مازندران، جزء معدود استانداران فرهنگی است که مسائل فرهنگی  پیگیری می‌کند و مدیر جدید حوزه هنری باید از این ظرفیت بیشتر استفاده کند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول