اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسدآباد در مجلس:

نقدینگی واحدهای صنعتی اسدآباد در حد صفر است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای شهرک صنعتی اسدآباد در حد صفر است.

نقدینگی واحدهای صنعتی اسدآباد در حد صفر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، بهروز نعمتی عصر امروز با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: وجود واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی به عنوان یک سرمایه و ثروت ملی است که برای تولید بیشتر و بهتر باید آن‌ها حمایت شوند.

وی از نیمه‌فعال بودن و تعطیلی واحدهای تولیدی صنعتی شهرک صنعتی اسدآباد خبر داد و گفت: 29 واحد تولیدی ما هیچگونه تولیدی ندارند و از نظر ما واحدی که 20 درصد تولید نداشته باشد تعطیل محسوب می‌شود.

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت با بیان اینکه شهرک صنعتی اسدآباد از لحاظ زیرساخت و عمرانی وضعیت مطلوبی ندارد، افزود: باید نسبت به زیرساخت و احیای این شهرک توجه شود چرا که یکی از لازمه‌های سرمایه‌گذاری از سوی تولیدکنندگان امنیت و زیرساخت آن است.

وی نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای شهرک صنعتی اسدآباد را در حد صفر خواند و افزود: می‌طلبد که مسئولان برای حمایت از تولیدکنندگان به دنبال فرهنگسازی در زمینه خریداری از محصولات تولیدکنندگان داخلی باشند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه هر جا برای حل مشکلات به تعارف و تمجید رو می‌آوریم شکست می‌خوریم از مسئولان خواست با شفاف‌سازی به دنبال حل مشکلات باشند.

معاون برنامه‌ریزی استانداری همدان هم با بیان اینکه حوزه تولید الزاماتی دارد، اظهار داشت: تولید بیشتر و بهتر در گرو خلاقیت، نوآوری و تلاش مجدانه است که می‌طلبد تولیدکنندگان آن را مد نظر بگیرند.

علی‌حیدر نوری با اشاره به خدمات و اختصاص اعتبارات در دولت دهم، گفت: سابقه نداشته که این میزان اعتبار در استان تزریق شود و باید این مهم را ارج نهیم و در حوزه تولید نیز به داشته‌های خود اکتفا کنیم.

وی تصریح کرد: اینکه چقدر اعتبار برای واحدهای صنعتی در بانک‌ها تزریق می‌شود را مجلس شورای اسلامی باید اعلام کند.

مصطفی آزادبخت، فرماندار اسدآباد هم با بیان اینکه برخی تولیدکنندگان ما اهلیت و تخصصی در تولید محصولات خود ندارند، گفت: می‌طلبد که با تزریق اعتبارات بانکی آنان را حمایت کنیم.

در ادامه این نشست مدیران تعدادی از واحدهای تعطیل شده و نیمه‌فعال با مطرح کردن مشکلات خود خواستار رسیدگی به آن و درخواست سرمایه در گردش شدند.

همچنین مسئولان استانی و شهرستانی به همراه معاون هماهنگی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت از شهرک صنعتی اسدآباد بازدید و مشکلات واحدهای صنعتی را بررسی کردند.

انتهای پیام/‌ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول