اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام رئیس سازمان ثبت احوال در امور استان‌ها:

847 هزار فقره کارت شناسایی ملی در زنجان صادر شده است

خبرگزاری فارس: قائم مقام رئیس سازمان ثبت احوال در امور استان‌ها گفت: 847 هزار فقره کارت شناسایی ملی در زنجان صادر شده است.

847 هزار فقره کارت شناسایی ملی در زنجان صادر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فریدون انصاری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ثبت احوال استان زنجان اظهار داشت: سازمان ثبت احوال در انتخاب مدیران نگرش توسعه‌ای را در نظر دارد.

وی با اشاره به اینکه توسعه به معنی تولد جدید، خلاقیت انسانی و ضرورت هدایت ساختاری است، خاطرنشان کرد: نگرش توسعه‌ای فرایندی است که سازمان ثبت احوال را از یک دوره به دوره دیگر می‌رساند.

قائم مقام رئیس سازمان ثبت احوال در امور استان‌ها با بیان اینکه توسعه به معنی اعتماد به علم و تکنولوژی‌های نوین است، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درصدد هستیم کیفیت در امور را در حد بالاتری ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه توسعه یک مقوله تیمی است که برای تحقق آن باید برنامه‌ریزی شود، تصریح کرد: توسعه فرهنگ خاصی دارد که باید در این زمینه نیز فرهنگ‌سازی شود.

انصاری با تاکید بر اینکه در حال حاضر مدیری را برای سکان‌داری اداره کل ثبت احوال کشور انتخاب کرده‌ایم که توانایی ایجاد خلاقیت و توسعه را دارد، ادامه داد: برنامه‌های راهبردی تعریف شده در سازمان ثبت احوال نیز بر اساس انتظارات مردم و بر محوریت افزایش کارایی و پذیرش افکار توسعه‌ای با هدف توسعه کشور است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ‌گونه آلودگی تاکنون در ادارات ثبت احوال گزارش نشده است، تصریح کرد: همکاران و کارکنان اداره کل ثبت احوال استان زنجان از توانایی بسیار بالایی برخوردار هستند که بینش توسعه‌ای دارند.

قائم مقام رئیس سازمان ثبت احوال در امور استان‌ها با اشاره به اینکه در پوشش ثبت وقایع حیاتی تلاش زیادی در استان زنجان صورت گرفته است، اظهار داشت: کیفیت آرشیو اداره کل ثبت احوال استان نیز بهتر از آرشیو سایر استان‌ها است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول