اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

دانشجویان، سربازان خط مقدم جبهه علم هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان گفت: دانشجویان سربازان خط مقدم جبهه کسب علم و دانش و فضیلت هستند.

دانشجویان، سربازان خط مقدم جبهه علم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، طرح ضیافت اندیشه دانشگاه زنجان ظهر امروز پس از 10 روز حضور دانشجویان در این طرح پایان یافت.

در این مراسم که با حضور 700 دانشجو از دانشگاه‌های استان و مسئولان برگزاری طرح در سالن غدیر دانشگاه زنجان برگزار شد، امام جمعه موقت زنجان خدمت برای دانشجویان شرکت‌کننده در طرح ضیافت اندیشه افتخار بزرگی عنوان کرد.

حجت‌الاسلام منصور فرجی با تقدیر از مدرسین شرکت‌کننده در این طرح ادامه داد: دانشگاه زنجان همه ساله در اجرای برنامه‌های ضیافت اندیشه رتبه‌های نخست را به خود اختصاص می‌دهد.

وی دانشجویان را سربازان خط مقدم جبهه کسب علم و دانش و فضیلت خواند و افزود: در سال گذشته نیز دانشگاه زنجان رتبه نخست را کسب کرد.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه زنجان اجرای طرح ضیافت اندیشه را در راستای مبارزه علیه اقدامات دشمن اعلام کرد و تصریح کرد: حضور در این طرح مشت محکمی بر دهان دشمنان بود.

وی با بیان اهمیت رعایت حجاب در جامعه ابراز امیدواری کرد: با رعایت حجاب در جامعه می‌توانیم انقلاب اسلامی را زنده نگه می‌داریم.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود روحانیت را خادم همه جامعه اعلام کرد و گفت: روحانیت در برطرف کردن شبهات افراد جامعه نقش مهمی را ایفا می‌کند.

قرعه کشی مسابقات فوق برنامه طرح ضیافت، اجرای برنامه توسط گروه آوای دستان به سرپرستی علی اروینی و تقدیر از مدرسین کلاس‌های آموزشی طرح، از دیگر برنامه‌های مراسم اختتامیه ضیافت اندیشه دانشگاه زنجان بود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول