اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور-15

بستر رقابت‌های سالم در المپیاد دانشجویان فراهم شود

خبرگزاری فارس: معاون فنی یازدهمین المپیاد دانشجویان دختر سراسر کشور گفت: باید تلاش زیادی برای فراهم آوردن بستر رقابت‌های سالم در المپیاد دانشجویان فراهم شود.

بستر رقابت‌های سالم در المپیاد دانشجویان فراهم شود

بتول مشرف‌جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند مستقر در ستاد برگزاری المپیاد، اظهار کرد: همت و تلاش تمام مسئولان اعم از اعضای ستاد برگزاری مستقر در دانشگاه بیرجند، ستاد حمایتی و نظارتی وزارت متبوع، انجمن‌های ورزشی و معاونت فنی المپیاد بر این امر استوار است تا در این گردهمایی بزرگ دانشگاهی عرصه‌ای برای احترام به مقررات و قوانین، رقابت‌های سالم و رعایت حقوق دیگران فراهم شود.

وی افزود: تحقق این امر به جز با رعایت بازی منصفانه، محترم شمردن قوانین، احترام به کادر فنی و داوری میسر نمی‌شود.

معاون فنی یازدهمین المپیاد دانشجویان دختر سراسر کشور تصریح کرد:‌ این مهم مسئولیت مربیان و سرپرستان تیم‌های ورزشی را افزون‌تر می‌کند.

مشرف‌جوادی ادامه داد: با بهره‌گیری از تجارب ارزشمند 10 دوره برگزاری المپیادهای فرهنگی ورزشی و مشارکت جامعه دانشگاهی شاهد رقابت یازدهمین دوره آن با حضور 85 دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی کشور هستیم.

وی با بیان اینکه ورزشکاران در 10 رشته ورزشی با هم رقابت می‌کنند، افزود: در هر رشته 16 تیم به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

معاون فنی یازدهمین المپیاد دانشجویان دختر سراسر کشور افزود: طی 10 دوره گذشته شاهد ارتقای کیفی المپیادها در ابعاد مختلف بودیم.

مشرف‌جوادی گفت: در ادامه این روند، اختصاص سهمیه در رشته‌های اجتماعی و انفرادی به دانشگاه‌های پیام‌نور، جامع علمی کاربردی، فنی و حرفه‌ای، موسسات غیر انتفاعی و دانشگاه‌های وابسته به سایر نهادها و ارگان‌ها و افزایش به 16 تیم در رشته‌های المپیادی این دوره نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: همچنین در این دوره پذیرش تیم‌ها و نفرات اعزامی دانشگاه‌ها به صورت اینترنتی به عنوان یکی از اصول در دستور کار معاونت فنی المپیاد قرار گرفت.

معاون فنی یازدهمین المپیاد دانشجویان دختر سراسر کشور گفت: با بررسی تجارب دوره‌های گذشته در رده‌بندی نهایی دانشگاه‌ها بر اساس امتیازبندی مقام اول تا ششم محاسبه و جایگاه آنها مشخص می‌شود.

مشرف‌جوادی گفت:‌ امید است یازدهمین المپیاد دانشجویان دختر سراسر کشور به صورت مطلوب و با رقابت‌های سالم به پایان برسد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول