اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت اتومبیل‏رانی دماوند:

نقشه نقاط حادثه‏خیز جاده تهران ـ شمال تهیه می‏شود

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت اتومبیل‏رانی و موتورسواری شهرستان دماوند از تهیه نقشه نقاط حادثه‏خیز جاده تهران ـ شمال برای استفاده ورزشکاران اتومبیل‏ران و موتورسوار کشور خبر داد.

نقشه نقاط حادثه‏خیز جاده تهران ـ شمال تهیه می‏شود

حسین آرمودیان‏مقدم امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این طرح از سوی هیئت اتومبیل‏رانی و موتورسواری شهرستان دماوند صورت اجرایی به خود می‏گیرد.

وی ادامه داد: طرح ابتکاری تهیه نقشه نقاط حادثه‏خیز جاده تهران ـ شمال پروژه‏ای فرامنطقه‏ای و در راستای حفظ سلامتی همه فعالان در عرصه موتورسواری و اتومبیل‏رانی انجام می‏شود.

آرمودیان‏مقدم اضافه کرد: برای تهیه این نقشه از همکاری اتومبیل‏رانان و موتورسواران زبده کشوری استفاده می‏شود.

سرپرست هیئت اتومبیل‏رانی و موتورسواری شهرستان دماوند افزود: در این طرح، نقاط حادثه‏خیز هر دو مسیر ترانزیتی و پرتردد محور هراز از ابتدای اتوبان شهیدبابایی تا گردنه امام‏زاده هاشم (ع) و جاده دماوند ـ فیروزکوه از ابتدای اتوبان شهیدبابایی تا پل‏های "دلیچای" شناسایی و در قالب نقشه‏ای کاربردی گنجانده می‏شود.

وی ادامه داد: بدین ترتیب اتومبیل‏رانان و موتورسواران حرفه‏ای نه تنها شهرستان دماوند و شمال شرق استان تهران بلکه همه نقاط کشور می‏توانند از این نقشه راه که گویای مواردی متعدد نظیر میزان سرعت لازم در نقاط مختلف است، استفاده کنند.

آرمودیان‏مقدم سلامت را اصل نخست انجام فعالیت‏های ورزشی در همه رشته‏ها به ویژه اتومبیل‏رانی و موتورسواری خواند.

* دماوند، شهرستانی مستعد در رشته اتومبیل‏رانی

سرپرست هیئت اتومبیل‏رانی و موتورسواری شهرستان دماوند، جوانان این شهرستان را قشری مستعد در اقسام مختلف ورزش‏های اتومبیل‏رانی و موتورسواری دانست.

وی تصریح کرد: اما برای پرورش این استعدادهای فراوان و تبدیل آن از ظرفیتی بالقوه به عاملی بالفعل باید نیازهایی سخت‏افزاری از جمله پیستی مناسب را برای ورزشکاران فراهم ساخت.

آرمودیان‏مقدم اضافه کرد: پیست برای یک ورزشکار فعال در رشته اتومبیل‏رانی و موتورسواری به منزله زمین چمن برای یک فوتبالیست است.

سرپرست هیئت اتومبیل‏رانی و موتورسواری شهرستان دماوند افزود: همان‌گونه که یک فوتبالیست بدون زمین چمنی مناسب نمی‏تواند پیشرفت کند؛ یک ورزشکار اتومبیل‏رانی و موتورسواری نیز بدون پیست مناسب به جایی نمی‏رسد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول