اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان:

سیستم موبایل مپینگ در جاده‌های لرستان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان از راه‌اندازی سیستم موبایل مپینگ (mms) و برداشت تصویری راه‌ها در جاده‌های استان خبر داد.

سیستم موبایل مپینگ در جاده‌های لرستان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی حمل و نقل و پایانه‌های لرستان، نصرت‌الله حیدری گفت: با راه‌اندازی این سیستم، اطلاعات جامع و کاملی از وضعیت راه‌های استان، به منظور تصمیم‌گیری و تدوین استراتژی‌های لازم برای حمل و نقل برون شهری فراهم می‌شود.

وی افزود: جمع‌آوری اطلاعات و تهیه نقشه سطح راه از طریق این سیستم، نقش موثری در تعیین موقعیت جهانی (gps) و تلفیق سیستم یاد شده با سایر سیستم‌ها هم‌چون سیستم چند رسانه‌ای (mobile mapping system) خواهد داشت.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان گفت: سیستم (mms) برای تهیه پایگاه اطلاعات تصویری، نقشه اطلاعات راه و علائم جانبی و برداشت داده‌های جدید از وضعیت محورهای مواصلاتی ضروری است.

حیدری افزود: کنترل، بازبینی وضعیت ظاهری مسیر و علائم ترافیکی اطراف راه از طریق فیلم آن مسیر، بررسی عوارض ساخته شده در حاشیه راه‌ها مانند مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و سایر امکانات و خدمات جانبی و شناسایی نقاط پر حادثه از توانایی‌های برجسته این سیستم است.

وی تصریح کرد: تاکنون امکان بهره‌مندی از قابلیت‌های این سیستم در طول یک ‌هزار و 500 کیلومتر از راه‌های اصلی استان لرستان فراهم شده است.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول