اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه لارستان:

افت ولتاژ برق بخش جویم لارستان برطرف شد

خبرگزاری فارس: معاون استاندار و فرماندار فرمانداری ویژه لارستان از برطرف شدن افت ولتاژ برق 480 خانوار در بخش جویم لارستان خبر داد.

افت ولتاژ برق بخش جویم لارستان برطرف شد
علی‌محمد امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لارستان اظهار داشت: اهالی بخش جویم لارستان از نظر برق دارای مشکل بودند و بیشتر اوقات از ضعیف بودن برق در آن منطقه گلایه داشتند.
وی افزود: برای برطرف کردن این مشکل اداره برق لارستان با مساعدت و همیاری شرکت برق منطقه‌ای استان فارس اقدام به خرید و تهیه دستگاه‌های پست‌های رفع افت ولتاژ و هوایی کرد.
امیری اضافه کرد: در این مورد 3 هزار و 102 متر شبکه فشار متوسط هوایی و یک‌هزار و 705 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و کابل خود نگهدار نصب و تعبیه شد.
معاون استاندار و فرماندار فرمانداری ویژه لارستان در ادامه گفت: 12 پست هوایی در مناطق شهری و روستایی این بخش نصب شده است.
وی با بیان اینکه در شهر جویم و روستاهای بلغان هر کدام سه دستگاه و در روستاهای کاریان و هرم هر کدام یک دستگاه و در روستاهای چغان و احمدمحمودی هر کدام دو دستگاه نصب شده است، ادامه داد: هم‌اکنون مشکل برق در مناطق شهری و روستایی بخش جویم به طور کامل برطرف شده است و 480 خانوار این بخش از مزایای دستگاه‌های برطرف کننده افت ولتاژ بهره‌مند شده‌اند.
امیری هزینه مصرف‌ شده برای اجرای این طرح را افزون بر 3 میلیارد و 420 میلیون ریال اعلام و بیان کرد: این هزینه از محل اعتبارات شرکت برق منطقه‌ای فارس تأمین و پرداخت شده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول