اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فهرج در مجلس:

افت ولتاژ برق روستاهای شرق کرمان برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: با بهره‌برداری از پست 400 کیلوواتی دو راهی نظام‌شهر مشکل افت ولتاژ برق روستاهای شرق استان کرمان به زودی برطرف می‌شود.

افت ولتاژ برق روستاهای شرق کرمان برطرف می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، چند طرح عمرانی و ورزشی ظهر امروز با حضور نماینده مردم فهرج در مجلس شورای اسلامی کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسید.
نماینده‌ مردم فهرج در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: ساخت پراکنده خانه در روستاها موجب بروز مشکلاتی برای اجرای شبکه آب آشامیدنی در روستاها است.
‌حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی تصریح کرد: به زودی مشکل افت ولتاژ برق روستاها با بهره‌برداری از پست 400 کیلوواتی دو راهی نظام‌شهر برطرف می‌شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فهرج نیز در این مراسم اظهار داشت: طرح انتقال آب کشاورزی به نخلستان‌های روستای عصمت‌آباد بخش مرکزی شهرستان فهرج به بهره‌بر‌داری‌ رسید‌.  
علی دریجانی افزود: جلوگیری از هدررفت صد درصد آب ‌برای آبیاری 90 هکتار از نخلستان‌های این روستا از مزایای اجرای این پروژه است.
وی بیان کرد: برای اجرای این طرح 400 میلیون ریال از اعتبارات استانی و ملی هزینه شده که بیش از 30 خرده مالک از مزایای این طرح بهره‌مند می‌شوند.
به گزارش فارس، عملیات ساخت پروژه ورزشی دهستان برج‌ اکرم بخش مرکزی فهرج نیز امروز آغاز شد.
فرماندار فهرج در این آیین گفت: پروژه ورزشی دهستان برج اکرم با اعتبار 500 میلیون ریال در زمینی به مساحت یک هکتار احدات می‌شود.
حسین زین‌الصالحین خاطرنشان کرد: این طرح ورزشی شامل احداث یک زمین فوتبال، یک زمین والیبال و حصار است.
وی با اشاره به اینکه تا کنون 17 هیئت ورزشی در شهرستان فهرج راه‌اندازی شده است بر مشارکت مردم در طرح سرشماری تأکید کرد و اظهار داشت: روستاهای دارای جمعیت 3 هزار نفر تبدیل به شهر می‌شوند و در روستاهایی که دارای 6 هزار نفر جمعیت باشند، سالن ورزشی احداث می‌شود.
زین‌الصالحین با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در دستور کار قرار دارد، افزود: در تمام دهستان‌های شهرستان فهرج یک زمین ورزشی به مساحت 25 در 40 مترمربع احداث می‌شود.
همچنین شبکه آب آشامیدنی روستای فتح‌آباد در بخش مرکزی شهرستان فهرج نیز به بهره‌بر‌داری رسید.
رئیس شبکه آب و فاضلاب روستایی شهرستان فهرج گفت: با اجرا و بهره‌برداری از این طرح 100 خانوار روستای فتح‌آباد از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.
احمد بهرامی افزود: عملیات انتقال آب آشامیدنی روستای فتح‌آباد به طول 3.5 کیلومتر از روستای رحمت‌آباد و وحیدآباد تا روستای فتح‌آباد اجرا شده که برای اجرای این طرح 60 میلیون تومان هزینه شد.
وی خاطرنشان کرد: کار انتقال آب آشامیدنی سالم به روستای یوسف‌آباد بخش مرکزی به اتمام رسیده و به زودی عملیات انتقال و احداث شبکه داخل این روستا آغاز می‌شود.
بهرامی همچنین از مشکل نبود آب آشامیدنی در 29 روستای این شهرستان خبر داد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول