اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فروش مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قم:

نرخ محاسبه برق در تابستان مشخص نشده است/ از کولرهای گازی استفاده نشود

خبرگزاری فارس: معاون فروش مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قم گفت: تاکنون نرخ محاسبه برق استان در فصل تابستان مشخص نشده و در هیچ استانی نرخ بهاء برق و هزینه‌های انرژی و انشعاب اعلام نشده است.

نرخ محاسبه برق در تابستان مشخص نشده است/ از کولرهای گازی استفاده نشود

محمدعلی شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه تاکنون نرخ محاسبه برق استان در فصل تابستان مشخص نشده است اظهار کرد: این وضعیت در تمام کشور است و در هیچ استانی نرخ بهاء برق و هزینه‌های انرژی و انشعاب اعلام نشده است.

وی با تاکید بر اینکه در سال گذشته استان با پیگیری‌های صورت گرفته در ناحیه چهار قرار گرفت تصریح کرد: البته ضریب از 1.1 به 1.3 افزایش یافت و ماه شهریور هم به ماه‌های گرمسیری اضافه شد.

معاون فروش مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قم با اشاره به اینکه مبنای قیمت‌گذاری در توانیر بر اساس رطوبت و گرمای منطقه است اضافه کرد: قم نباید با اهواز مقایسه شود به دلیل اینکه قم شرجی نیست و کولرهای آبی پاسخگو هستند، اما در اهواز هوا گرم و شرجی است و استفاده از کولرهای آبی به نوعی خفگی ایجاد می‌کند.

شریفی با تاکید بر اینکه سال گذشته درخواست استان و مردم برای قرار گرفتن قم در ناحیه سه گرمسیری را از طریق نامه‌های مختلف به اطلاع مسئولین مربوطه رساندیم خاطر نشان کرد: این موضوع به سازمان هدفمندی یارانه‌ها، هیئت دولت و رئیس جمهور مربوط می‌شود.

وی تصریح کرد: 90 درصد شهروندان در سال گذشته با نرخ بهای محاسبه شده مشکلی نداشتند.  

معاون فروش مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قم با تاکید بر اینکه به همشهریان توصیه می‌کنیم سعی کنند از کولرهای گازی در غیر از موارد خاص استفاده نکنند اظهار کرد: شهروندان در صورتی که می‌خواهند از کولرهای گازی استفاده کنند از مدل‌های کم مصرف استفاده کنند که نرخ بهای برق آنها افزایش زیادی نداشته باشد.

شریفی با اشاره به اینکه افرادی که سال گذشته از کولرهای گازی استفاده کردند قبض‌های برق آنها از 500 تا یک میلیون و 500 هزار تومان صادر شده است اضافه کرد: بهتر است در منازل مسکونی کولرهای آبی و گازی در کنار هم استفاده شده و فقط در مواقع بسیار گرم از کولر گازی استفاده شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول