اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس خبر داد:

بهره‌مندی از برق بدون افت ولتاژ و پایدار در قیروکارزین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس گفت: با افتتاح خط 66 کیلو ولت قیر1 - قیر2 در بخش افزر از برق بدون افت ولتاژ و پایدار در قیروکارزین برخوردار می‌شویم.

بهره‌مندی از برق بدون افت ولتاژ و پایدار در قیروکارزین
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، محمدرضا مشفقیان پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح ایستگاه برق در بخش افزر قیروکارزین که با حضور معاون عمرانی استاندار فارس، امام جمعه و مسئولان قیروکارزین صورت گرفت، اظهار داشت: شرکت برق منطقه‌ای فارس با تمام توان و امکانات خود نسبت به احداث و گسترش تأسیسات و تجهیزات صنعت برق برای دستیابی به برق پایدار و مطمئن در استان‌های فارس و بوشهر قدم بر می‌دارد.
وی افزود: این شرکت به مناسبت هفته دولت 24 پروژه برق‌رسانی در استان‌های فارس و بوشهر با اعتباری بالغ بر 44 میلیارد و 745 میلیون تومان را به بهره‌برداری رساند.
مشفقیان ادامه داد: همچنین به مناسبت هفته دولت عملیات اجرایی 23 پروژه  برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر 73 میلیارد و 570 میلیون تومان آغاز شده است‌.
این مقام مسئول با اشاره به پیگیری‌های نماینده شهرستان‌های قیروکارزین، فیروزآباد و  فراشبند در مجلس شورای اسلامی و درخواست از وزیر نیرو در حل مشکل افت ولتاژ برق در مناطق افزر، هنگام و دهرم خاطرنشان کرد: برای احداث خط و ایجاد ایستگاه در بخش افزر قیروکارزین حداقل چهار سال زمان نیاز بود و حدود یک سال و نیم برای بهره‌برداری از پروژه فرصت داشتیم‌.
وی ادامه داد: از آنجا که بدون احداث خط ایجاد ایستگاه وجود نداشت با تلاش و پشت‌سر گذاشتن مشکلات مسیر، در مدت 9 ماه این خط به طول 35 کیلومتر احداث شد‌.
مشفقیان اضافه کرد: به زودی احداث ساختمان دائم ایستگاه آغاز می‌شود و همچنین این ایستگاه با ظرفیت 15 هزار کیلو ولت آمپر و اعتبار یک‌میلیارد و 800 میلیون تومان ولتاژ در بخش افزر را طبیعی و پایدار می‌کند‌.
وی ادامه داد: اکنون مسیر تا هنگام نیز از وضعیت مطلوب و پایداری برخوردار است‌.
این مقام مسئول تصریح کرد: بخش افزر از مناطق محروم و دارای ظرفیت بالای کشاورزی اکنون طعم شیرین برقی پایدار و بدون نوسان را تجربه می‌کند‌.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس با اشاره به محدودیت‌های اعتباری موجود بیان کرد: اکنون خط 66 کیلو ولت بین فیروزآباد به دهرم نیز در حال ساخت است که امیدواریم تا قبل از پیک تابستان 91 با احداث ایستگاه دولت‌آباد مشکل افت ولتاژ منطقه دهرم نیز حل شود.
پکیج مرند افزر 63،20 کیلوولت شامل یک دستگاه ترانسفورماتور به ظرفیت 15 مگا ولت آمپر و چهار فیدر خروجی با صرف 900 میلیون تومان اعتبار و توسعه یک خط 63 کیلوولت در پست 63، 20 قیر با صرف 400 میلیون تومان اعتبار از دیگر پروژه‌های افتتاح شده شرکت برق منطقه‌ای استان فارس مربوط به هفته دولت در قیروکارزین بود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول