اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر جیرفت:

تعرفه برق جیرفت با مناطق جنوبی کشور یکسان باشد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر جیرفت گفت: هم‌ترازی تعرفه‌های برق شهرستان جیرفت با وجود گرمای زیاد و مصرف بالای وسایل سرمایشی باید با مناطق جنوبی کشور مانند بندرعباس و خوزستان یکسان باشد.

تعرفه برق جیرفت با مناطق جنوبی کشور یکسان باشد

به گزارش خبرگزار ی فارس از جیرفت، کوچکعلی کمالی در جلسه شورای اسلامی شهر جیرفت شرط دستیابی به موفقیت و آبادانی شهر را وحدت میان نماینده دولت، مردم دانست و اظهار داشت: با وحدت و همدلی میان آن‌ها تمام مشکلات برطرف می‌شود.

وی نقطه قوت این شهرستان را همسویی نماینده دولت و مردم خواند و افزود: با تعامل و هماهنگی میان مسئولان می‌توان به پیشرفت‌های بزرگی دست یافت.

کمالی تصریح کرد: شهرستان جیرفت با وجود جاذبه‌های فراوان طبیعی و گردشگری تاکنون از تمام ظرفیت‌ها و امکانات آن استفاده نشده است.

وی با اشاره به مشکل ساماندهی محصولات کشاورزی ابراز داشت: با وجود تولید فراوان محصولات کشاورزی در منطقه جنوب کرمان این مشکل همچنان باقی است و حدود 98 درصد کشاورزان در این زمینه با مشکل مواجه هستند.

کمالی عنوان کرد: عدم بازار فروش مناسب برای فروش محصولات کشاورزی از جمله مشکلات مهم دیگر است که باید هر چه سریع‌تر برطرف شود.

مسئول کمیسیون تعاون و نهادهای اجتماعی شورای اسلامی شهر جیرفت مهم‌ترین اولویت کار مسئولان بحث اشتغال دانست و گفت: با وجود معادن فراوان در این منطقه باید زمینه اشتغالزایی جوانان فراهم شود.

کمالی بیان داشت: ارتقای بخش‌ها و دهستان‌ها موجب استقلال منطقه جنوب کرمان شده و موجب اشتغالزایی فراوان در منطقه می‌شود.

وی اذعان داشت:‌ هم‌ترازی تعرفه‌های برق شهرستان جیرفت با وجود گرمای زیاد و مصرف بالای وسایل سرمایشی باید با مناطق جنوبی کشور مانند بندرعباس و خوزستان یکسان باشد.

به گزارش فارس، جلسه شورای اسلامی شهر جیرفت با حضور نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و شهردار و اعضای شورای برگزار شد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول