اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اعلام کرد

شناسایی 16 هزار انشعاب غیرمجاز برق در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: 16 هزار و 748 رشته انشعاب غیرمجاز در آذربایجان غربی شناسایی شده است.

شناسایی 16 هزار انشعاب غیرمجاز برق در آذربایجان غربی
حمید کاظمی‌کیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به تبدیل انشعاب‌های غیرمجاز به انشعاب‌های مجازبرق، اظهار داشت: یک هزار و 832 رشته انشعاب جایگزین انشعاب‌‌های غیرمجاز در استان شده است.
وی با بیان اینکه در ارتباط با واگذاری انشعاب به سکونت‌گاه‌های غیررسمی تصمیمی در سال جاری اتخاذ نشده است، تصریح کرد: در این زمینه فعلا موافقت‌نامه‌ای مبادله نشده است.
این مسئول با بیان اینکه آمار ارائه شده در محدوده مناطقی بود که شبکه توزیع برق در آنها وجود دارد و این تعداد انشعاب غیرقانونی در کنار انشعاب‌های قانونی از برق استفاده می‌کنند، افزود: 9 شهر آذربایجان غربی فاقد انشعاب غیرمجاز هستند و با جمع‌آوری انشعاب‌های غیرمجاز تعداد انشعاب غیرمجاز در این شهرها به صفر رسیده است. 
کاظمی‌کیا خاطرنشان کرد: ارومیه نخستین شهر از نظر دارا بودن انشعاب غیرمجاز است.
وی در ادامه به پروژه‌های در دست اقدام این شرکت اشاره کرد و گفت: گسترش مناطق زیر پوشش و تقویت فشار برق پروژه واریانت خط ارومیه گازی به روستای شورا کندی در حال اجرا است.
این مسئول افزود: این پروژه در سال 87 آغاز شده است و در حال حاضر با 95 درصد پیشرفت فیزیکی همراه است.
کاظمی‌کیا با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا پایان سال جاری به اتمام برسد، ادامه داد: تا پایان سال گذشته 16 هزار میلیارد ریال برای این پروژه پرداخت شده است.
وی احداث واریانت خط ارومیه به عرشلو را از مصوبات سفر هیئت دولت به استان عنوان کرد و گفت: این پروژه سال 89 به پایان رسیده است.
این مسئول مدت زمان اجرای این پروژه را یک سال اعلام کرد و گفت: یک هزار میلیارد ریال به ازای این پروژه هزینه شده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول