اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان:

15 هزار انشعاب غیرمجاز برق در لرستان جمع‌آوری شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از جمع‌آوری 15 هزار و 910 انشعاب غیرمجاز برق در این استان طی امسال خبر داد و گفت: جمع‌آوری این انشعاب‌ها نقش مهمی در کاهش تلفات و نوسان انرژی برق در استان داشته است.

15 هزار انشعاب غیرمجاز برق در لرستان جمع‌آوری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی شرکت برق لرستان، محمد بحرینی گفت: به منظور ایمن‌سازی شبکه برق استان و جلوگیری از قطع برق در فصل پاییز و زمستان، 19 هزار و 880 اتصال برق سست در مناطق مختلف استان ایمن‌سازی شد.
وی اقدامات انجام شده را حاصل عملکرد معاونت بهره‌برداری این شرکت و اجرای طرح پیک سایی طی امسال عنوان کرد و اظهار داشت: با وجود وسعت و پراکندگی شبکه‌های توزیع برق در استان و شرایط خاص جغرافیایی و صعب‌العبور بودن منطقه اقدامات مهمی در زمینه ایمن‌سازی و تقویت شبکه برق استان صورت گرفته است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان تعدیل روشنایی معابر، حذف تلفات انرژی به میزان 2 هزار و 707 کیلو وات و تست اندازه‌گیری 12 هزار و 891 دستگاه کنتور برق را از دیگر اقدامات معاونت بهره‌برداری شرکت در راستای اجرای طرح پیک سایی عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح‌ها علاوه بر صرفه اقتصادی موجب متعادل نمودن بار مصرفی شبکه برق استان شده است.
بحرینی رشد 115 درصدی عملکرد برق لرستان در این طرح را شاخصی مهم برای این شرکت برشمرد و گفت: شاخه‌زنی درختان، استفاده از کابل خودنگهدار و حل اشکال نقاط بحران دار از دیگر مواردی است، که طی این مدت در زمینه تقویت و ایمن‌سازی شبکه برق استان صورت گرفت.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول