اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیته امداد خراسان‌شمالی صورت گرفت

توزیع 35 هزار کیسه بین مردم برای اجرای طرح همیان مولا

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی گفت: برای اجرای طرح همیان مولا 35 هزار کیسه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در حال توزیع است.

توزیع 35 هزار کیسه بین مردم برای اجرای طرح همیان مولا

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی، برات سلیمی اظهار کرد: به مناسبت  فرارسیدن ماه مبارک رمضان هم‌زمان با سراسر کشور طرح همیان مولا در سطح استان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه این طرح برای دومین سال پیاپی اجرا می‌شود، افزود: سال گذشته مردم خیر و نیکوکار استان معادل 69 میلیون تومان به خانواده‌های نیازمند کمک کردند.

سلیمی با اشاره به اینکه این طرح در سال یک‌بار اجرا می‌شود، تصریح کرد: مردم فهیم و متدین فقط در قالب کالا و مواد غذایی مورد نیاز با توجه به ایام ماه مبارک رمضان به خانواده‌های مستضعف یاری رسانند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی اظهار کرد: طرح مذکور فقط در شهرستان‌های استان اجرا می‌شود امیدواریم در سال‌های آینده در روستاهای سطح استان نیز اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه برای ترغیب، تشویق و اطلاع‌رسانی در خصوص اجرای طرح 60 هزار بروشور چاپ و توزیع می‌شود، افزود: برای جلوگیری از اسراف تعداد کیسه‌های توزیعی یاد شده دوباره پس از جمع‌آوری کمک‌ها بین دیگر خانواده‌ها برای کمک به خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

سلیمی با بیان اینکه این طرح با الگوپذیری از امام علی (ع) اجرا می‌شود، گفت: توزیع کیسه‌ها از 18 تیر آغاز و کمک‌ها تا 10 مرداد جمع‌آوری می‌شود.

وی با بیان اینکه کمک‌ها پس از جمع‌آوری تفکیک و در قالب سبد کالا بین خانواده‌های نیازمند و محروم توزیع می‌شود، اظهار کرد: خانواده‌های نیازمند از قبل توسط این نهاد شناسایی شده‌اند.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول