اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد خبر داد

پرونده مرگ مادر و کودک بجنوردی آماده ارسال به دادگاه

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب بجنورد از تکمیل پرونده مرگ مادر و کودک بر اثر غرق شدگی در یکی از معابر شهر در دادسرای عمومی و ارسال آن به دادگاه خبر داد.

پرونده مرگ مادر و کودک بجنوردی آماده ارسال به دادگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد میر علم سیدی بعد از ظهر امروز در حاشیه ملاقات عمومی با مردم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کارشناسان رسمی دادگستری نظرات خود را درباره این حادثه ارائه کرده که ضمیمه این پرونده شده است.

وی تصریح کرد: این پرونده سیرمراحل قانونی خود را داشته و به زودی در مرحله دادگاه رسیدگی خواهد شد.

به گزارش فارس اواخر اردیبهشت امسال مادر و دختر بچه به هنگام عبور از خیابان بر اثر سقوط در جوی آب حوالی میدان کارگر که دچار آب گرفتگی شده جان خود را از دست دادند.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت کشتارگاه بجنورد اظهار کرد:این کشتارگاه از نظر فعالیت و نحوه اداره آن مطلوب و رضایت بخش نیست.

وی با بیان اینکه قرار بوده تا مشکلات این کشتارگاه در زمان راه اندازی برطرف شود گفت: البته بخشی از مشکلات برطرف شده لیکن نیازمند توجه بیشتر به ویژه در بخش تجهیزات وسیستم های فنی و مدیریت است.

سیدی همچنین بر انجام مرحله پیش سرد پس از کشتار دام در سطح کشتارگاه‌ها استان برای جلوگیری از بروز هر گونه بیماری‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول