اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی بجنورد:

شورای بجنورد خواستار برخورد با عوامل مرگ مادر و کودک شد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی بجنورد گفت: اعضای شورای اسلامی این شهر خواستار برخورد قاطع با عوامل و مسببان مرگ مادر و کودک هستند.

شورای بجنورد خواستار برخورد با عوامل مرگ مادر و کودک شد

سید محمد لنگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: قطعاً بهتر از هر کسی دستگاه قضایی است که می‌تواند به این پرونده رسیدگی و ابعاد مختلف این پرونده را بررسی و رای منصفانه را صادر کند.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی این شهر بر رسیدگی قانونی به این پرونده تاکید داشته و برخورد با عاملان این حادثه را ضروری می‌دانند.

لنگری با بیان اینکه شورای اسلامی این شهر به شدت از بروز این حادثه متأسف است، گفت: ما ضمن عرض تسلیت به خانواده داغ‌دیده و مردم بجنورد خواستار پیگیری جدی و قاطع دستگاه قضایی بوده تا با تمام کسانی که در بروز این سانحه مقصر بوده‌اند برخورد قانونی شود.

وی با بیان اینکه اکنون ما نمی‌دانیم که مقصر اصلی در این سانحه مرگبار چه کسی است، افزود: قلب همه از وقوع این حادثه جریحه‌دار شده است.

به گزارش فارس، مادر و دختر بچه 2.5 ساله دوشنبه شب هفته جاری در پی بارش شدید باران و قطع برق به خاطر نبود حفاظ داخل جوی آب افتاده و هر دو جان خود را از دست دادند.

سخنگوی شورای اسلامی بجنورد با بیان اینکه در این زمینه با هر فرد در هر نهاد و سازمانی که مسئول بوده و کوتاهی کرده است، باید برخورد قاطعانه صورت بگیرد، گفت: این درخواست شورای شهر بوده از این رو با انجام کارهای کارشناسی از سوی مراجع قضایی و مشخص شدن عامل یا عاملان مقصر در این سانحه افراد خاطی مجازات شوند.

وی همچنین خواستار سرعت در رسیدگی و برخورد با خاطیان این پرونده شد و اظهار داشت: امیدوارم با رسیدگی به این پرونده جلوی اینگونه بی‌تدبیری‌ها گرفته شده و دیگر چنین حادثه‌ای روی ندهد.

لنگری گفت:‌ متأسفانه به خاطر وقوع این حادثه اذهان مردم پریشان خاطر شده و این اقدام دستگاه قضایی سبب التیام این حادثه و مصیبت خواهد شد.

* شورای اسلامی بجنورد استعفانامه کتبی دریافت نکرده است

رئیس شورای اسلامی بجنورد با اشاره به طرح استعفای یکی از اعضای شورا گفت: این استعفانامه به صورت کتبی تحویل شورای اسلامی این شهر نشده است.

وی اظهار داشت: چون کتبا استعفایی به شورای اسلامی شهر داده نشده لذا این موضوع استعفا تلقی نمی‌شود.

لنگری تصریح کرد: گریوانی از اعضای شورای شهر صرفاً در جلسه رسمی و به صورت شفاهی اعلام کرده که به خاطر حادثه مرگ مادر و کودک از عضویت در شورا استعفا داده است.

وی با اشاره به اینکه استعفای این عضو شورای شهر به خاطر عدم تحویل استعفا به صورت کتبی قابل طرح نیست، گفت: در صورت ارائه این استعفا نامه شورای اسلامی شهر در نخستین نشست آن را مورد بررسی قرار خواهد داد.

* رسانه‌ها در مورد مرگ مادر و کودک به وظیفه عمل کردند

رئیس شورای اسلامی بجنورد همچنین با اشاره به اطلاع‌رسانی رسانه‌ها در مورد مرگ مادر و کودک گفت: اطلاع‌رسانی که در این زمینه از سوی رسانه‌ها انجام شد وظیفه‌ای بوده که آنان به وظیفه خود عمل کرده‌اند.

وی در عین حال خواستار انعکاس مطالب مطروحه از سوی شورای شهر در خصوص این حادثه شد و اظهار امیدواری کرد تا با دقت عمل تمام سازمان‌های خدمات رسان، چنین حوادث تلخی روی ندهد.

شهر بجنورد مرکز خراسان‌شمالی با دارا بودن دو منطقه شهری و همچنین شهرداری مهر، 20 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/آ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول