اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بجنورد:

حادثه مرگ مادر و کودک برای همه شهر غیرقابل جبران است

خبرگزاری فارس: شهردار بجنورد ضمن ابراز همدردی با خانواده متوفی گفت: حادثه مرگ مادر و کودک برای همه این شهر غیرقابل جبران است.

حادثه مرگ مادر و کودک برای همه شهر غیرقابل جبران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد،  کیوان دژهوت اظهار داشت: همه ما از بروز حادثه غرق‌شدن مادر و کودک متأثر و داغداریم.

وی افزود: همه مسئولان اعم از استاندار، فرماندار، جمعیت هلال احمر، آتش نشانی و شهرداری و همه و همه از نخستین دقایق بروز این اتفاق در محل حاضر و تمام تلاش خود را به کار بستند.

دژهوت با ابراز گلایه از برخی نشریات استان در درج گزارشات ضد و نقیض که بروز این سانحه را به بی‌تدبیری مدیریت شهری ارتباط می‌دادند، گفت: همه مسئولان واقف به مشکلات زیرساختی شهر هستند.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص این سانحه نیز دادستان و تیم قضایی شهرستان در حال بررسی ابعاد موضوع هستند و اظهارنظر در این خصوص پس از اتمام بررسی‌ها و صدور رای کارشناسان و دادستان به اطلاع عموم خواهد رسید.

دژهوت اظهار داشت: امسال 400 میلیون تومان اعتبار به اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی شهر بجنورد اختصاص خواهد یافت.

شهردار بجنورد گفت: امسال 200 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی در قالب مدیریت بحران حوادث و 200 میلیون تومان نیز شهرداری بجنورد برای دفع و هدایت آب‌های سطحی اعتبار تخصیص داده که در سال 91 اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: تمام اعتبارات تخصیصی به شهر از محل اعتبارات دولتی، تماماً از سوی شهرداری هزینه شده است و تاکنون اعتباری از سوی مدیریت شهری و شهرداری برگشت نخورده است.

وی تصریح کرد: تدبیرهای لازم برای اجرای پروژه‌های زیرساختی شهر اندیشیده شده که به‌زودی اجرایی می‌شود.

شهردار بجنورد با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون معاملات شهرداری در ساعت 13 روز سانحه گفت: بحث تأمین زیرساخت‌های شهری در خصوص اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی و ساخت تقاطع غیرهمسطح از نخستین روزهای انتصابم به عنوان شهردار بجنورد در جلسات مطرح شد که در بودجه این نهاد نیز گنجانده شد.

وی افزود: هدفمان اجرای پروژه و حل ریشه‌ای مشکل است و احداث کانال هدایت آب‌های سطحی به‌زودی در مسیر میدان دفاع مقدس به پارک آفرینش انجام می‌شود.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول