اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی قزوین:

طرح پزشک خانواده 15 روز دیگر در قزوین آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی قزوین از اجرای طرح پزشک خانواده تا 15 روز دیگر در استان قزوین خبر داد.

طرح پزشک خانواده 15 روز دیگر در قزوین آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین علی‌اکبر زینالو ظهر امروز در پنجمین نشست راهبردی طرح پزشک خانواده که در محل استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در اجرای طرح پزشک خانواده در استان قزوین نسبت به استان‌هایی مانند استان فارس از برنامه عقب هستیم ولی وضعیتمان مطلوب بوده و نگران‌کننده نیست.

وی افزود: پیرامون اجرای این طرح باید بسیاری از زیرساخت‌های لازم آماده شود تا مردم در اجرای این طرح سردرگم نشوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان قزوین تأکید کرد: به دلیل هماهنگی‌ها و بسترسازی‌های لازم در اجرای این طرح، با تأخیر به جلو حرکت می‌کنیم به طوری که این طرح تا 15 روز آینده در استان قزوین اجرا می‌شود.

وی آبیک را از شهرستان‌های آماده و مهیا برای اجرای این طرح در استان برشمرد و یادآور شد: همه پزشکان و مراکز بهداشتی با بیمه‌ها قرارداد می‌بندند و این انتظار می‌رود که امنیت این جریان را بیمه‌ها تضمین کنند و فعالیت‌های خود را تسریع بخشند. زینالو خطاب به کمیته روابط عمومی خاطرنشان کرد: نباید در خصوص تبلیغات وقفه‌ای ایجاد شود و شهرستان‌ها نیز باید تبلیغات شهرستانی خود را آغاز و در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به این مهم که هیچ نکته‌ای نباید به دور از اطلاع فرمانداران انجام شود، تصریح کرد: سامانه سلامت الکترونیک ایرانیان بسیار مؤثر بوده و افتخاری بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی است که اطلاعات بیمار را در سراسر کشور در اختیار قرار می‌دهد ولی آسیب‌شناسی آن نیز باید صورت گیرد.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول