اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تأمین‌ اجتماعی استان قم:

طرح پزشک خانواده عدالت در سلامت را محقق می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر درمان تأمین‌ اجتماعی استان قم گفت: با اجرای طرح پزشک خانواده عدالت در سلامت محقق خواهد شد.

طرح پزشک خانواده عدالت در سلامت را محقق می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم داود علی‌محمدی امروز در همایشی که به مناسبت هفته تامین اجتماعی با حضور مسئولان، کارکنان و مستمری‌بگیران در اداره کل تامین اجتماعی قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی 18 نوع خدمت به افراد زیر پوشش ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه بخش درمان سازمان تامین اجتماعی شامل بخش مستقیم و غیرمستقیم می‌شود تصریح کرد: در درمان غیر مستقیم استان جایگاه خوبی دارد و در سال گذشته حدود 45 میلیارد تومان در این بخش هزینه شده است.

مدیر درمان تأمین ‌اجتماعی استان قم با تاکید بر اینکه با اجرای طرح پزشک خانواده حدود 95 درصد خدمات بیمه‌ای را سازمان تامین اجتماعی ارائه خواهد داد خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح عدالت در سلامت محقق می‌شود.

علی‌محمدی با اشاره به اینکه در بخش درمان مستقیم استان دچار ضعف بوده و عملکردها رضایت بخش نیست، اضافه کرد: سال گذشته 300 نفر از کارمندان سازمان تامین اجتماعی به بیش از یک میلیون و 400 هزار مراجعه کننده پاسخ داده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه باید میزان خدمتگزاری به مردم افزایش یابد تصریح کرد: خدمت به کارگران و بیماران امری مقدس و وظیفه‌ای خطیر است.

مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان قم با اشاره به اینکه در راستای ارتقای سلامت در بخش درمان مستقیم تلاش خواهیم کرد اظهار کرد: وحدت عمومی خوبی در استان وجود دارد و طبق فرموده مقام معظم رهبری خدمت به قم خدمت به کل کشور است.

علی‌محمدی با تاکید بر اینکه با همت مسئولان استان شاهد افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی خواهیم بود تصریح کرد: امیدواریم این بیمارستان به زودی به بهره‌برداری برسد تا بتوانیم به افراد زیرپوشش خدمات بهتری ارائه کنیم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول