اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین اعلام کرد

تأمین 90 درصدی امکانات طرح پزشک خانواده

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از تأمین 90 درصدی امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری طرح پزشک خانواده در استان قزوین خبر داد.

تأمین 90 درصدی امکانات طرح پزشک خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سیدسعید صدقی اسکویی صبح امروز در پنجمین نشست راهبردی پزشک خانواده که با حضور احمد عجم استاندار قزوین در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت استان قزوین در طرح پزشک خانواده نسبت به دیگر استان‌های کشور در حد مطلوبی قرار دارد.

وی افزود: در بحث تأمین امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در استان قزوین به پیشرفت 90 درصدی دست یافته‌ایم و در سطح کشور نیز جایگاه مطلوبی داریم.

اسکویی ادامه داد: در بحث تولید شناسنامه الکترونیک جمعیت ساکن در مناطق شهری نیز 10 درصد پیشرفت کاری در استان داشته‌ایم که نسبت به دیگر استان‌ها پایین‌تر است.

وی خاطرنشان کرد: در وضعیت اتصال به شبکه نیز در مناطق روستایی با مشکلاتی همراه هستیم.

اسکویی با اشاره به برنامه‌های آموزش انجام شده در خصوص این طرح، عنوان کرد: تاکنون 2 سمینار آموزشی در خصوص طرح پزشک خانواده با حضور 100 نفر از پزشکان عمومی در استان برگزار شده است.

وی تأکید کرد: جلسات آموزشی درون‌سیستمی نیز مختص کارشناسان معاونت درمان، کارکنان شهرداری، اعضای کمیته اطلاع‌رسانی، مدیران بیمارستان‌ها و پرسنل بیمارستان بوعلی قزوین برگزار شده است.

اسکویی در خصوص اقدامات انجام شده پیرامون اطلاع‌رسانی این طرح، یادآور شد: ساخت تیزر، زیرنویس و تبلیغات تلویزیونی، تهیه پیام برای درج در قبوض آب، برق و تلفن نیز از دیگر فعالیت‌های انجام شده در خصوص طرح پزشک خانواده در استان قزوین است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین با تأکید بر اعلام 490 نقطه برای پوشش اینترنت پرسرعت توسط مخابرات، تأکید کرد: بخش فراوانی از این طرح به بسترهای ارتباطاتی وابسته است که باید تکمیل شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول