اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار البرز:

ثبت اطلاعات 800 خانوار برای طرح پزشک خانواده

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان البرز از ثبت اطلاعات 800 خانوار این شهرستان برای طرح پزشک خانواده خبرداد.

ثبت اطلاعات 800 خانوار برای طرح پزشک خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، غلامرضا حسن‌پور پیش از ظهر امروز در پنجمین نشست راهبردی طرح پزشک خانواده که با حضور احمد عجم استاندار قزوین که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ستاد اجرایی طرح پزشکی خانواده و کمیته‌های 5 گانه برای تسریع در کارهای لازم تشکیل شده است.

وی ادامه داد: نیازسنجی‌های شهرستان البرز درخصوص سخت‌افزار و نرم‌افزار لازم برای این طرح نیز صورت گرفته و برنامه‌ریزی‌های لازم برای پیشبرد به موقع و دقیق این طرح انجام شده است.

حسن پور با اشاره به تشکیل 2 جلسه ستادی برای این طرح در شهرستان البرز عنوان کرد: تمام خانه‌های بهداشت شهرستان البرز نیز به 40 دستگاه رایانه تجهیز شده‌اند تا درخصوص ادامه کار با مشکلی مواجه نشوند.

فرماندار شهرستان البرز اعلام کرد: تا روز 25 تیرماه 800 خانوار البرزی اطلاعاتشان ثبت شده است و پزشکانی خود پیگیر ثبت اطلاعات هستند.

وی عنوان کرد: در شهرستان البرز با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌ها و بسترهای لازم برای اجرای طرح پزشک خانواده می‌توان گفت که از دیگر شهرستان‌ها جلوتر بوده و پیشبرد کارها با سرعت و منطقی ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول